Центърът за обслужване на клиенти на дружествата на ЧЕЗ в България във Видин вече посреща потребителите в помещения с нова визия и модерно оборудване, в съответствие със съвременните тенденции в областта на работа с клиенти.

Ремонтът стартира на 1 април тази година и бе осъществен във възможно най-кратки срокове, при спазване на разпоредените мерки за намаляване на вероятността от заразяване с коронавирус.

По време на ремонта се прилагаха гъвкави схеми на обслужване на клиентите, които осигуриха оптимални условия за опазване на здравето им, без това да попречи на качеството на предоставяните услуги. Обособяването на места за обслужване на клиентите на „ЧЕЗ Електро България“ АД и „ЧЕЗ Разпределение България“ АД осигурява комфорт на потребителите и оптимизира времето за индивидуалното им обслужване.


 Центърът за клиенти на ЧЕЗ във Видин е оборудван с модерна система за управление на клиентския поток и информационни екрани. Обслужването на потребителите и взаимоотношенията с тях са организирани в съответствие с международния стандарт EN ISO 9001:2008, който гарантира високо качество и клиентска удовлетвореност.

Всеки от служителите на компанията, работещи в Центъра, е преминал обучения за работа със специализиран софтуер и поведенчески умения за обслужване на клиенти.

През миналата година в Центъра за клиенти на ЧЕЗ във Видин са обработени над 18 600 заявления за услуги. Статистиката сочи, че средно на месец 550 клиенти търсят услугите на Центъра.


В него клиентите получават пълната гама от над 100 вида услуги, предоставяни от ЧЕЗ Електро и ЧЕЗ Разпределение, като сключване на договори за продажба на електрическа енергия, обслужване на клиенти на свободен пазар, сключване на договори за присъединяване на нови клиенти, пререгистрация на потребители, издаване на дубликат на фактура, техническа проверка на електромер, деклариране на показания и други услуги, включително абонамент за електронна фактура.

Центърът за клиенти на ЧЕЗ във Видин се намира на ул. „Цар Симеон Велики“ № 72. Във връзка със спазване на разпоредените противоепидемични мерки, временно работното време на Центъра е от 09:00 ч. до 15:00 ч. от понеделник до петък. Помещенията се дезинфекцират, като обслужването е организирано при спазване на препоръките на Министерство на здравеопазването за разстояние между служител и клиент, както и между служителите на ЧЕЗ.

В извънредната ситуация е препоръчително клиентите да посещават офисите на центровете за обслужване на клиенти само в краен случай и при неотложна необходимост, като за връзка с компанията използват възможностите за дистанционен контакт – информационна линия 0700 10 010, имейли [email protected] и [email protected], корпоративните сайтове cez.bg и cez-rp.bg, както и фейсбук профилите @cezelectrobg и @www.cez.bg.