Възрастен варненец проплака: От банката ми издадоха нова дебитна карта и останах без пенсия
След като не си получих пенсията, отидох в банката, от където ми казаха, че се е получило объркване, споделя той
И се питам - дали аз греша, или системата. С тези думи един български пенсионер приключва своя разказ.
История за грешка, която го е оставила без средствата, полагащи му се за дългогодишния положен труд. Тези пари са единственият му доход, а заради смяна на банкова карта и грешка той ще ги получи с огромно закъснение.
Мъжът, избрал да запази анонимност, споделя за случката, наречена от самия него "Неволите на един пенсионер", в една от групите на Варна във Facebook, пише glasnews.bg.
"На 26 юни от банката ми издадоха нова дебитна карта. Обяснено ми беше, че не е необходимо да ходя в пенсионното, а по служебен път те предават номера на банковата сметка. Да, ама не!", пише той. Пенсионерът не получил очакваният превод и решел да отиде до банковата институция, за да провери какво е станало.
"След като не си получих пенсията, отидох в банката, от където ми казаха, че се е получило объркване. На 12 юли отнесох номера на банковата сметка и отделно си пуснах молба да ми бъде изплатена пенсията за юли м. Служителката ме увери, че до 10 дни ще получа неизплатената си пенсия", разказва той.
Последвало ново посещение до варненския Пенсионен отдел, където той потърсил помощ. "След няколко разговора по телефона, тя ме увери, че до 31 юли, ще си получа пенсията", допълва разказа си мъжът. Ситуацията повдига въпроса за справянето с повишаващите се разходи за живот на пенсионерите - които са най-засегнати от скока на цените в последните години.
Цялата публикация за историята, публикувана без намеса, вижте тук:
"Неволите на един пенсионер. Искам да разкажа как останах без пенсия за месец юли. На 26 юни от банката ми издадоха нова дебитна карта.
Обяснено ми беше, че не е необходимо да ходя в пенсионното, а по служебен път те предават номера на банковата сметка. Да, ама не!
След като не си получих пенсията, отидох в банката, от където ми казаха, че се е получило объркване. На 12 юли отнесох номера на банковата сметка и отделно си пуснах молба да ми бъде изплатена пенсията за юли м. Служителката ме увери, че до 10 дни ще получа неизплатената си пенсия.
Да, ама не! Днес отново посетих Пенсионен отдел- Варна. Служителката ме попита защо пак отивам при тях. Отговорих, че все още пенсия нямам.
След няколко разговора по телефона, тя ме увери, че до 31 юли, ще си получа пенсията, която ми е единствен доход. И се питам - дали аз греша, или системата."
Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук
Последвайте ни