16,6 е средният рейтинг, а 40,9% средният пазарен дял (4+, национално) на живото излъчване на първата мисия–концерт на звездите във „ВИП Брадър” 3, излъчена снощи от 20:00 до 22:00 часа по Нова телевизия, съобщиха от медията. За часовия пояс от 20.00 до 22.00 часа средните данните на бТВ са: среден рейтинг 11,3 и среден пазарен дял 27,9%, по предварителни данни на TNS TV Plan.
Както бе обявено преди старта на риалити шоуто “Вип Брадър” 3, цялата печалба на Нова телевизия и продуцента Old School от телефонни обаждания и смс-и, свързани с гласуването по време на предаването, се дарява в полза на осемте каузи – това се равнява на 50% от стойността им, след приспадане на данък добавена стойност, припомнят организаторите на шоуто. С всички останали приходи се покриват техническите разходи на трите мобилни оператора, както и разходите за обработката на информацията от гласуването. /БЛИЦ