„Ягодова луна“ сред успешните продукции на NOVA
Неочаквани обрати, специални ефекти и екшън сцени белязаха развръзката на героичната драма
Неочаквани обрати, специални ефекти и екшън сцени белязаха развръзката на героичната драма, в която е поставен акцент на темите за честта, дългa, достойнството и разбира се – любовта. Изненадващият финал на сериала провокира зрителите и с иновативния подход на заснемане и телевизионен разказ.
Според данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България аудиторният дял на последния епизод на „Ягодова луна“ сред зрителите в активна възраст е 25.7%, което е с 15% повече спрямо резултата на съдържанието на втората по гледаемост телевизия по същото време.
Първият български сериал, посветен на една от най-благородните професии, постави на фокус пожарникарите с почит към тях и ежедневната им жертвоготовност да спасяват човешки животи.
„Ягодова луна“ е поредно доказателство за дългосрочния ангажимент на NOVA в подкрепа на българското филмово производство, както и за успешното сътрудничество между телевизия и държавните институции.
Сериалът е реализиран в партньорство с Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението“ при Министерство на вътрешните работи на Р България.
Завладяващата история, дело на утвърдения творчески тандем Елена Иванова и Милена Фучеджиева, привлече зрителите в активна възраст с многопластовите си сюжетни линии, специални ефекти и звезден каст, включващ едни от най-изявените артисти в България.
Данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България сочат, че средно над една четвърт от гледащите телевизия зрители в активна възраст (18-49 г.) са проследили телевизионната поредица, докато в същото време аудиторният дял на конкурентната медия е с 10% под тази стойност.
Сериалът се ползва с популярност и в онлайн платформите на „Нова Броудкастинг Груп“. Данните на Google Analytics сочат, че видеогледанията на „Ягодова луна“ са над 1,4 милиона за целия сезон.
Последвайте ни