За седем години на конвейера суперколата на Audi е претърпяла само една модернизация. Освен леките ретуши по външността R8 получи нова трансмисия S-Tronic на мястото на проблемната R-Tronic.
Следващото поколение на модела, което немците подготвят за 2015 г., ще остане вярно на оригиналната концепция. То ще запази пропорциите на предшественика си и пространството в салона, но външността ще претърпи изменения.<br /> <br /> Новото R8 ще има различна предница в стилистиката на семейството RS. Автомобилът ще получи окачване от прототипа R8 e-tron, а благодарение на множеството детайли от въглеродни нишки ще олекне с 23% до по-малко от 1 500 кг.<br /> <br /> По предварителни данни двигателите V8 и V10 ще останат същите, но ще бъдат подложени на сериозна доработка и ще станат много по-мощни, икономични и екологични не без заслугата на система за деактивиране на част от цилиндрите при ниски натоварвания.<br /> <br /> Според британското сп. Auto Express базовата версия на новото Audi R8 ще струва около &euro;115 000.<br />