Румънската марка Dacia расте с 3% през 2021 г., а продажбите достигат 537 095 единици на пазар, белязан от пандемията и кризата с електронните компоненти. Пазарният дял на марката в Европа се увеличава с 0,1 пункта, на 3,5%. 

По отношение на продажби към частни клиенти Dacia миналата година достига рекорден пазарен дял от 6,2% и съответно влиза челната тройка в Европа за първи път, пише auto-press.net.

Този резултат се дължи на успешните нови поколения на Sandero (над 226 000 продадени бройки) и Duster (повече от 186 000 бройки).

Sandero остава най-продаваният модел към частни клиенти в Европа, както всяка година от 2017, а Duster е най-продаваният SUV към частни клиенти в Европа от 2018 г. насам.

За да научите повече, посетете auto.blitz.bg.