Експерт бие аларма за голяма опасност с колите втора ръка след новите правила за ГТП
Когато хората са по-запознати, няма да може да се спекулира с техните страхове, коментира Румен Дунев
Голям проблем се очертават новите изисквания за преминаване на автомобилите през Годишен технически преглед. Като се има предвид остарелия автомобилен парк в страната, много от колите ще останат на „трупчета“.
Местата, където уредите за измерване не са свързани със системата на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“, няма да работят. Прекратява се възможноста за неправомерни действия и некоректна документация. Основната цел на промените е да бъдат избегнати манипулации.
Мненията са двупосочни. Има шофьори, които искат да спрат старите автомобили, които замърсяват околната среда, но и има такива, които нямат средствата, които да карат нови автомобили.
Държавата трябваше да даде информационна кампания, за да разясни какво предстои. Когато хората са по-запознати, няма да може да се спекулира с техните страхове, коментира Румен Дунев, автомобилен експерт и собственик на пункт за ГТП.
Каква е голямата опасност, може да научите на auto.blitz.bg.
Последвайте ни
В съседна Гърция която също е членка на ЕС, защо няма този проблем и хората си карат старите коли?
Защото там не се карат мазни и пушещи като заводски кумин дизели . Над 90 процента от колите са им на бензин и моят да дишат !
Законопроекта на Шарлатанина Настимир Ананиев, подкрепен от Импексова БСП..дирастия.
Държавноолигархичната мафия уреди как да ни дои с по скъпи прегледи! И преди, и сега технически изправна кола е технически изправна! Новите им връзки с администрации не променят нищо! Само че в Европа прегледите са на всеки две години, а не ежегодно както в бандитската МутрочалгАрия: да се снася на системата, за да ни обезкостяват!