Жизнените цикли на по-младите и по-старите седани BMW и Mercedes-Benz не съвпадат, но петата серия и E-класата сменят поколенията почти едновременно. Това добавя интрига към съперничеството им.

Новата "петица" се е сдобила с минимален брой дизайнерски "решения". На петата серия не поставени нито гигантските "ноздри", нито оптиката на две нива. Остава само нееднозначната преработена "Извивка на Хофмайстер" в линията на задните прозорци. Задната част на колата е традиционна.

Салонът запазва характерното за BMW завъртане на централната част на предния панел към водача, въпреки че няма конзола като такава. Останал е 14,9-инчов медиен дисплей и малък ред сензорни бутони. Както бутоните на волана, така и копчетата за управлението на светлините са станали сензорни.

Операционната система версия 8.5 се е сдобила с близък до домакинските устройства интерфейс и електронни игри, така че да не ви е скучно да прекарвате време дълго време в колата, докато тя е на зарядната станция.

За да научите повече, посетете auto.blitz.bg.