Той е Роден е в София. С дългогодишен стаж в подготовката на водачи както като инструктор, така и като собственик на автошкола за шофьори любители и професионалисти Изпълнителен директор на Асоциацията за квалификация на автомобилистите в България (АКАБ).

- Г-н Георгиев, съвсем скоро изпитът по кормуване на бъдещите шофьори ще се провежда по маршрут, избиран от електронно устройство. Какви ще са реалните резултати за качеството на обучението и за търговията с книжки?

- Никакви. Всъщност не никакви, а нещата дори ще се влошат. Качеството на обучението на водачите ще падне, а корупцията ще се засили.

- Но как е възможно това?

- Малко предистория. Преди години с цел да борим корупцията се въведоха камери в учебния автомобил, които да записват изпита. Идеята беше да се записва и да се гледат записите и ако има нещо нередно, да има санкция за изпитващия.

Курсистът може да прегледа изпита впоследствие и да види грешките си. Както той, така и негов родител например, тъй като често става дума за младежи. Автошколата също може да прегледа записите. Идеята беше прекрасна, но изпълнението е под всякаква критика.

Качеството на изображението и на звука е изключително ниско. Просто се дадоха пари за едни камери, които не вършат никаква работа.

Единственото, което се случи, е, че тези, които искат да си купят книжки, пак си ги купуват. Просто се вдигна тарифата. Камерата не може да спре изпитван, изпитващ и инструктор да си направят схемата извън автомобила. 

За да научите повече, посетете auto.blitz.bg. 

 

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук