Да притежаваш и караш електрически автомобил, може да бъде много изгодно. Управниците обещават на собствениците им всякакви благини - нулеви данъци, безплатно паркиране в синя зона, евтино зареждане. Те обаче някак си не могат да намерят популярност в България. 

Докато Европа и светът продължават да стимулират този сегмент и да са все по-смели в плановете си за електрификация на транспорта, у нас засега изоставаме​ основно заради липсата на държавни субсидии. А електромобилът си остават за нашенеца неоправдан лукс.  


Тайната падна: Разкриха любопитни подробности за фабриката за електромобили в Ловеч

Броят на електрическите коли в България се увеличава впечатляващо като темпо, измерено в проценти, но твърде символично като реална бройка.

За миналата година ръстът на регистрираните леки коли на ток (нови и употребявани) е повече от 63%, но всъщност става дума за общо 748 автомобила (при малко над 455 бройки за предходната 2019 г.), показват данните на "Пътна полиция".

За да научите повече, посетете auto.blitz.bg.