Гледахте ли какво стана, вчера? Това един от най-често задаваните въпроси в интернет пространството днес, след като вчера в ефира на „Пред банята” по TV7 се разрази истинска буря. Спортното шоу успя да скара водещите фигури в "Левски", Литекс и Лудогорец след като им предостави възможността сами да коментират спорните положения от последния кръг.
В епицентъра очаквано бе дербито в Ловеч, след което треньорът на „оранжевите” Христо Стоичков отново имаше претенции за съдийски реверанси към тима от „Герена”.
Именно Камата поведе сблъсъка, изразявайки желание да се включи на живо в предаването. Последваха остри реплики и тълкувания на ситуациите, което предизвика включване за реплика от страна на спортния шеф на "Левски" Даниел Боримиров.
След него пък думата поиска Кирил Домусчиев, който започна спор в ефир с боса на сините Тодор Батков и обвини Иво Тонев, че урежда мачовете на тима. Засегнатият Тонев също се включи, а рекапитулацията от всичко случило се изрази в истинска фенска буря в интернет.
Феновете на "Левски" скочиха вкупом да защитават тима си от острите нападки, а срещу тях пък очаквано се противопоставиха привърженици от Литекс, Лудогорец и ЦСКА.
От продукцията са отчели рязък скок на посещенията във Фейсбук страницата на предаването. Феновете на „Пред банята” за минути нараснали с над 500 човека и към днешна дата наближават 30 000. Показателно за интереса към вчерашната тема пък е, че само в анкетата „Толериран ли е "Левски" от съдиите” са гласували близо 1200 души, а въпросът е попаднал в полезрението на общо 24 208 души. От тях 3 704 са влезли директно в страницата на предаването, а 20 544 са видели въпроса по други канали.
„Пред банята” бележи и очакван скок в своя рейтинг, но от продукцията заявяват, че за тях най-важен е директният контакт със зрителите във Фейсбук.
„Цифрите от пийпълметрията са важни за рекламодателите и за бизнеса, но в крайна сметка ние правим това шоу за феновете, а най-реалният ни контакт с тях е във Фейсбук. Затова и залагаме на толкова много игри, загадки, питаме ги за тяхното мнение и това, което искат да обсъдим в предаването. Така разбираме нещата. Правим шоу за феновете. Затова и сме радостни, че предизвикваме отзвук и имаме обратна връзка с тях”, споделиха от екипа на „Пред банята”.
„Пред банята” взриви Фейсбук
Спортното шоу предизвика истински фурор след скандалите между футболни шефове в ефир
София, България
6102
0