Кристоф Уинтерлинг от Болоня взе участие в инициатива на Ботев (Пловдив). Toва бе третият от поредицата семинари, организирани от "жълто-черните" с фокус върху обмена на професионален опит между клубовете и развитието на футболните отбори в страната.
Oще от съобщението в официалния сайт на Ботев:
"Кристоф Уинтерлинг има повече oт 22 години опит в международния спортен маркетинг. Оглавявал е маркетинг отдела на Адидас за Италия, а в периода 2012 - 2014 г. е маркетинг директор на Рома.
В последните 9 години има водеща роля в седемкратния шампион на Италия – Болоня, като маркетинг и търговски директор.
Работи върху спонсорства, както на глобално, така и на национално ниво, които позволяват на клуба да се развива стремглаво в бизнес отношение. Като резултат от това се ражда проектът "WE ARE THE PARTNERS Business App" - ексклузивно бизнес приложение за компании, които споделят ценностите и подкрепят развитието на клуба.
Апликацията позволява достъп до ексклузивно съдържание, създаване на нови бизнес контакти и запознанства, както и възможност за брандиране на определени раздели на приложението.
Болоня успешно развива Hospitality зоните на стадиона, както в дните на домакинските мачове, така и за различни събития от нефутболен характер.
Една от уникалните възможности, които клубът предлага на своите фенове и партньори, е "pitch-side booth" - ексклузивна ложа, разположена непосредствено до футболния терен. Последното попълнение в клубното портфолиото е "WeAreOne Ticketing App", което улеснява закупуването на билети онлайн и достъпа до стадиона.
Ботев (Пловдив) изказва стоите благодарности към Кристоф и всички присъстващи, които взеха активно участие в онлайн семинара. Клубът продължава да развива инициативата, добавяйки клубове и професионалисти от различни европейски държави".
Еfbet Лига - сезон 2022/2023
Класирането в Efbet Лига
Купа на България - сезон 2022/2023