В последно време криптовалутите получиха много сериозно внимание. Мнозина откриха положителните им страни, скоростта на обмяна и дори високите стойности, като към този момент някои от най-високо оценените и като много от тях в момента имат стойност много по-висока  и от всяка една реална валута. Освен като добра инвестиция, повечето криптовалути се превърнаха и в символ, който може да помогне значително на дадена компания. Точно по тази причина трябва да обърнем внимание на иновативната компания Socios, която предлага още една интересна възможност.

Както знаем, футболните фенове обичат своята принадлежност и с голямо удоволствие следят развитието на верния отбор. Ето защо всеки тим продава най-различни стоки от фланелките на любимия отбор до членски карти и още много други. Иновативната идея на Socios е да предложи точно такива жетони, които имат и конкретна стойност под формата на криптовалута. Всеки жетон може да се продава или обменя в самата платформа. Като промоция, компанията е пуснала жетони на най-различни места и позволява на всеки почитател, използвайки добавена реалност, да колекционира такива жетони, пръснати из цял свят.

Една важна подробност е, че количеството е ограничени, следователно феновете трябва да побързат. Това, което притежателите трябва да знаят е, че освен партньорство с редица клубове, почитателите получават ексклузивни възможности, могат да участват в решенията на клуба в края на всеки сезон, да получат специални награди, присъствие на стадиона, специални промоции и разбира се, признанието за истински и верен фен. Очевидно и футболните отбори нямат нищо против подобно партньорство. Както можем да видим в последните новини, италианският Милан е и най-новият партньор на платформата.

Радвайки се на 18 трофея от FIFA и UEFA, както и на 18 титли от италианското първенство. Според изчисленията, клубът се радва на повече от 450 милиона почитателя в световен мащаб, включвайки огромната аудитория на Азия. Милан няма да бъде сам в надпреварата, към този момент можем да забележим присъствието на отбори като Барселоба, ПСЖ, Ювентус, Рома, Атлетико Мадрид, Галатасарай и други. UFC и MMA също пускат подобни жетони за своите почитатели.

Феновете на кипърския Аполон вече участваха в избора на екипите на отбора. Избраха уникално послание на капитанската лента и още много други. Всичко това се случи именно с помощта на феновете. Разбира се, можем да проследим всички спортни прогнози в онлайн платформата на Бетенеми, където играта на всеки отбор се разглежда с особено внимание, както в първенството, така и е в европейските турнири. Що се отнася до така наречените жетони, наричани още чилиз, това е може би една от най-интересните блокчейн валути.

За една година компанията продаде повече от 14 милиона такива и днес същите се оценяват на сумата от 30 милиона долара. Това от своя страна трябва да ни подсказва, че стойността им най-вероятно ще се повиши още по-сериозно, след като и други отбори ще забележат по-сериозно възможностите на платформата. Освен това не трябва да забравяме и още една подробност, генерираната свобода и предлаганите възможности, практически позволяват на всеки фен да се доближи много по-близо до любимите играчи. Управлението на жетони може да стане именно през мобилното приложение, където най-често излизат и анкетните въпроси.

Трябва да признаем, че тази компания е намерила особено приятно поле за изява, печелейки вниманието на милиони фенове по света, следователно е въпрос на време, преди да видим и малко по-сериозно присъствие във всеки един онлайн портфейл, но до тогава има много време.