Много неприятни емоции създадоха на феновете на Левски от маркетинговия отдел на тима преди дербито с ЦСКА в неделя (14:00), съобщава "Тема Спорт".
"Сините" решиха да се възползват максимално от Вечното дерби и поръчаха шалове с имената и емблемите на двата отбора, каквато е практиката в много европейски клубове.
Вместо да пожънат успех обаче, те вбесиха феновете, които не приеха името и емблемата на вечния съперник във фен артикула.
Winbet - удвои тръпката от играта! (18+)
Припомняме, че доскоро от "Герена" дори не изписваха името ЦСКА на светлинното табло по време на мачовете, а го заместваха с неутралното "гост".
Доста от феновете са поискали обяснение от служителите в магазина, а в резултат на многото оплаквания, само за часове артикулът е бил свален от продажба и спрян за производство.
Близки до клуба разкриват, че "сините" са били подготвили партида от над 500 броя за продажба.
Преди часове от Левски благодариха на феновете си за огромната активност покрай кампанията "Левски е вечен", с която до момента са събрани над 560 хиляди лева.
Еfbet Лига - сезон 2021/2022
Купа на България - сезон 2021/2022
снимка: "Тема Спорт"