Шотландската пивоварна компания Brew Dog започна антиолимпийска рекламна кампания, съобщи The Drinks Business. Слоганът й е "Never Mind the Anabolics" ("Нямат значение анаболите"). Пивоварите-майтапчии са създали лимитирана серия бира с това название, която ще бъде пусната в продажба от 28 август. На опаковката освен слогана е нарисуван златен медал и е написано: "За новото поколение".
Бирата съдържа редица компоненти, които официално са забранени за употреба от спортистите. Сред тях са стероиди, креатин, гинко билоба, гуарана и др. Чрез кампанията представителите на Brew Dog изразяват критичното си отношение към организаторите на Олимпиада 2012 заради факта, че сред спонсорите има компании за бързо хранене.
Шотландци пуснаха бира със стероиди
Марката е част от антиолимпийска кампания
Глазгоу, Шотландия
601
0