Palms bet, водеща компания в сферата на игралната и развлекателна индустрия, и испанската Примера дивисион станаха партньори. Родният букмейкър е първият официален партньор на LaLiga в рамките на Европейския съюз. Договорът е за срок от две години. 

Това стана ясно от пресконференция, състояла се днес в Гранд хотел Милениум София. На нея присъстваха Мило Борисов, мажоритарен акционер в Palms Bet, изпълнителният директор на Palms Bet Лъчезар Петров, регионалният делегат на LaLiga Хесус Писаро, както и легендата на испанския футбол Луис Гарсия – посланик на Примера дивисион.

„Искам да благодаря на LaLiga, че ни избраха за партньор. Това е много добра възможност за успешно партньорство, която да бъде насочена към популяризиране на масовия спорт у нас. Днешните млади хора заменят футболното игрище с телефона и таблета. Дигитализацията има своите плюсове, но традиционният спорт, който сме практикували като деца, масовият спорт – това е, което искаме с LaLiga да подкрепим“, обясни Мило Борисов и допълни, че има идея да се покани клуб от LaLiga да гостува на водещ отбор от България. 

Лъчезар Петров, изпълнителен директор на Palms Bet разкри, че ще се организират футболни турнири в цялата страна, както и специални събития за привържениците на LaLiga. Те ще получават билети за мачове и много артикули на клубове от испанското първенство. „С това партньорство Palms Bet затвърждава активната си социална политика“, каза още той. 

За Хесус Писаро, регионален делегат на LаLiga, партньорството с Palms Bet е много важно и ще даде възможност на феновете на Примера дивисион в България да се докоснат до повече отбори от Испания. 

„Имаме две цели – да представим марката LaLiga пред повече хора и да развиваме масовия спорт“, заяви посланикът на Примера дивисион Луис Гарсия. Той допълни, че смятат да организират мачове на легенди и по този начин да накарат всички фенове да се докоснат и да усетят емоцията на испанския футбол. 

С настоящето партньорство Palms Bet дава сериозна заявка за експанзията на чужди пазари, а LaLiga продължава своята политика за популяризиране на испанския футбол извън пределите на Иберийския полуостров.