ЧЕЗ подготвя създаването на Потребителски съвет в продължение на своята политика за подобряване на комуникацията с клиентите и гарантиране на независима оценка и координация при защитата на техните интереси, съобщиха от компанията. В него ще участват представители на компанията, на неправителствени организации и експерти.
&bdquo;Смятам, че със създаването на Потребителски съвет ще можем да отговорим в максимална степен на потребностите на нашите клиенти и ще защитим техните права&rdquo;, каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.<br /> <br /> Потребителският съвет ще консултира компаниите на ЧЕЗ в България с цел провеждане на по-ефективна потребителска политика, ще дава становища и ще прави предложения за подобряване на обслужването.<br /> <br /> Съветът ще бъде независим орган по отношение на търговските дружества &quot;ЧЕЗ Разпределение България&quot; АД и &quot;ЧЕЗ Електро България&quot; АД. Той ще бъде на пряко подчинение на регионалния мениджър на ЧЕЗ за България и ще работи в тясно сътрудничество с енергийния омбудсман и с потребителските организации в България.<br /> <br /> С цел да подобри обслужването и да повиши доверието на клиентите си на 11 март ЧЕЗ създаде първата в България институция енергиен омбудсман. На позицията бе назначен Радослав Димитров, чиято дългогодишна кариера в енергетиката е свързана предимно с обслужването на клиентите. Основната функция на омбудсмана е да проверява всеки казус, в който потребителите са останали недоволни от решенията, взети от компаниите на ЧЕЗ в България.<br /> <br /> Клиентите могат да подават сигнали и предложения към енергийния омбудсман на ЧЕЗ на тел.02/8958 450, факс 02/8959 770, по електронна поща [email protected] или чрез писмо на адрес гр. София 1000, ул. &bdquo;Г. С. Раковски&rdquo; № 140.