Може и да звучи странно, но има бая мераклии, желаещи да станат...ватмани
„Доста сериозен е подборът на ватманите, но при положение, че през последните години икономиката е дръпнала по някакъв начин, защото безработицата е доста по-ниска, отколкото беше по-рано. Кандидатите са по-малко, отколкото по-рано. Иначе първо се провежда 6-месечен курс на водачите на различни типове трамваи по специални схеми с преподаватели по теория и практика. Преди това правим вътрешен подбор, прекарваме ги на специални психотестове, които са за професионални шофьори. Това се случва още преди да ги одобрим за ватмани, за да видим дали могат да се справят“, коментира инж. Василев, цитиран от Фокус.
Той уточни, че в последните няколко години са доста подобрени условията на труд.
„Смени се голяма част от превозните средства. Доставиха се нови трамваи в Столична община по различни програми. Доставиха се 25 чисто нови, модерни трамваи, които имат всички необходими условия – климатизация, удобна кабина, ергономично е, климатроник. Доставихме още 25 трамвая от Чехия, втора употреба, но много по-добри от старите български трамваи по отношение на отопление, спирачна система, безопасност на движението. Тези 28 зелени трамваи, единият от които днес участва в инцидента, също“, каза още инж. Иво Василев.
ОЧАКВАЙТЕ ПОДРОБНОСТИ В БЛИЦ!
Последвайте ни
0 Коментара: