Тръгна петиция за зелена зона в „Дианабад“, било претъпкано
„Тротоарите се ползват за паркоместа, а бебешките колички се прескачат с автомобилите по улиците. Липсата на буферен паркинг до метростанцията утежнява положението. Към днешна дата в радиус от 500 метро на метростанцията се строят 6 сгради. Положението ще става все по-зле и по-зле“, се посочва в петицията.
В нея се призовава за събиране на максимален брой подписи, с което да се поиска официално въвеждане на зелена зона в следното каре: ул. „Тинтява“, бул. „Драган Цанков“, бул. „Г. М. Димитров“, ул. „Апостол Карамитев“, бул. „Н. Габровски“.
Подписката стартира в сряда и до вчера следобед под 20 души бяха заявили желание за въвеждане на платено паркиране.
Кметът на район „Изгрев“ Цветомир Жеков коментира пред „Монитор“, че за първи път чува за такава подписка. „Тази тема не сме я коментирали, не са се правили и обществени обсъждания“, заяви Жеков. За да стигне казусът до Столичния общински съвет (СОС), искането за въвеждане на зона за платено паркиране трябва да бъде внесено от районния кмет след проведени обсъждания с жителите на квартала.
През 2018 г. СОС гласува и разкриване на 5500 места „зелена зона“ в четири района. С решението на общинарите платените места за паркиране в “Оборище“, „Лозенец“, „Възраждане“ и „Красно село“ заработиха от ноември. Обособяването им струва над 2,3 млн. лв., а очакваните приходи от ЦГМ от тях възлизат на над 4,2 млн. лв. годишно.
Последвайте ни
0 Коментара: