Всеки абонат на "Топлофикация София" трябва да види това
Удължава се срокът за обжалване на изравнителните сметки до 30 септември 2020г. в изпълнение на препоръката на министъра на енергетиката Теменужка Петкова.
Дружеството винаги е давало възможност на своите клиенти да изпращат сигнали, жалби и препоръки за подобряване на дейността и комуникацията с потребителите на услугата.
Приканваме и сега клиентите, които имат въпроси, свързани не само с изравнителните сметки и общите фактури, но засягащи и други процеси от дейността на дружеството да се обръщат към експертите на „Топлофикация София“ ЕАД и след удължения срок за обжалване на изравнителните сметки.
Дружеството гарантира, че за всеки изпратен сигнал ще бъде извършена проверка и всяка жалба ще получи отговор. Потребителите могат да подават жалби в Центровете за обслужване на клиенти, както и да използват следните комуникационни канали:
Информационен телефон 0 700 11 111;
E-mail: [email protected]
във www.facebook.com/www.toplo.bg
Последвайте ни