Компанията "Пепси" премахна свой рекламен клип с американския модел Кендъл Дженър, който предизвика негативна реакция в обществото. Компанията излезе извинение, обяснявайки, че се е опитала да направи глобално послание за единство, мир и разбирателство, но явно е сбъркала. Тя се извини и че е поставила Дженър в такава ситуация. Рекламата бе пусната по-рано тази седмица.

Според сюжета Кендъл Дженър участва във фотосесия и забелязва преминаващи покрай нея демонстранти. Моделът изтрива грима си, сваля перуката и се присъединява към акцията. Не е ясно срещу какво е протеста, но се виждат плакати Около протестиращите има кордон полицаи. Дженър се приближава до един от тях и му подава кенче "Пепси".

Полицаят приема, отпива глътка, усмихва се, а участниците в протеста се радват.

След появата на рекламния клип, се появиха коментари, че той омаловажава демонстрациите срещу полицейското насилие срещу тъмнокожите в САЩ.

 



Рекламата на "Пепси" провокира реакция и от страна на дъщерята на Мартин Лутър Кинг - един от водачите на Афроамериканското движение за граждански права.

В "Туитър" Бърнис Кинг сподели снимка на баща си с думите: "Само ако татко беше тук да види силата на #Pepsi".

 

Рекламата излезе на 4 април, денят в който преди 49 години Мартин Лутър Кинг е убит, пише "Индипендънт", цитиран от БГНЕС и vesti.bg.
 



Това не е първият път, когато има негативна реакция след проект, в който участва Кендъл Дженър.

Преди време тя беше нападната словесно от някои недоволни балерини, които не одобриха фотосесията ѝ за испанското издание на престижното модно списание "Вог". Редица професионални танцьорки изразиха позицията си, че Кендъл не е подходящият човек, който трябва да позира като балерина и дори заявиха, че "това е неуважение към упоритата им работа".