Блокада: Мъж се барикадира в автокъща, не му дават колата, която...
След като не получил това, което искал, мъжът решил да не напуска помещението, докато искането му не бъде удовлетворено
Аржентинец на име Абелардо Усандиварас от града на Метан се барикадира в автосалон, за да му дадат колата, за която предния ден е дал аванс. Усандиварас решил да си купи нова кола, която му трябвала за работа.
След като се свързал с дилъра, той продал стария модел и направил първоначална вноска за новия, но след това представителите на дилъра започнали да игнорират опитите му за контакт и да не дават информация за доставката на поръчания автомобил в рамките на 120-дневен период, както е предварително уговорено, пише Telenoche.
„От декември месец ме пренасочваха от един телефон към друг и дори не ми казаха името на представителя на фирмата. Истината е, че ми предложиха кола, която не беше налична, това е финансова схема, при която автокъщата първо взема парите ви и след това се опитва да сключи друга сделка“, каза разстроен Абелардо пред репортери.
В крайна сметка дилърът предложил на аржентинеца друга кола срещу авансовото плащане, като посочил необходимостта от допълнително заплащане за избраната марка, но това не устройвало Усандиварас, който вече пристигнал на мястото с пари в брой за пълно плащане и взел децата си с него – дъщеря и непълнолетен син.
След като не получил това, което искал, мъжът решил да не напуска помещението, докато искането му не бъде удовлетворено. След часове преговори и полицейска намеса този необичаен протест привлече вниманието на журналистите и се разпространи в социалните мрежи.
Абелардо Усандиварас се барикадира в автосалон Снимка: YouTube
В крайна сметка под обществен натиск автокъщата върна аванса на аржентинеца. Клиентът обаче така и не успя да направи покупката, за която мечтаеше, затова закупи употребяван модел 2021 г. Това не е най-новата кола, но с малък пробег и без повреди.
Абелардо Усандиварас сега планира да се обърне към съда. В същото време представители на дилъра нарекоха този конфликт „мръсна медийна кампания“, за да ги изгонят от бизнеса. В изявление, публикувано на сайта на компанията, те осъждат "войната", която се води срещу фирмата, и уверяват клиентите си, че правят всичко възможно, за да им предложат най-добрите услуги.
Последвайте ни
3 Коментара: