Повече от една седмица, след като Кока Кола започна медийна кампания, рекламираща педерастията в Унгария, тя продължава да е начело в дневния ред в страната. През почивните дни бе проведена демонстрация от неправителствени организации (НПО).

В понеделник протестиращи се опитаха да блокират завода на компанията в Дунахарашти, пише електронното издание Hungary Today, цитирано от Фокус.

В неделя няколкостотин души, организирани от 230 НПО-та, участваха в демонстрация в Будапеща в подкрепа на рекламната кампания на Кока Кола и „в протест срещу проправителствените пропагандни медии“, които „нападат хората в неравностойно положение (сексуалните малцинства и инвалидите) в отговор на постерите на Кока Кола „Love is Love”.



От друга страна, десният Ми Хазанк продължава да демонстрира срещу Кока Кола.

След акцията в четвъртък, когато Ласло Тороцкай театрално изля бутилка от напитката върху асфалта пред офисите на компанията и обяви бойкот, в понеделник сутринта малка група, водена от вицепрезидента на партията Елд Нодак, се опита да блокира влизането и излизането от фабриката в Дунахарасти.

Те също така окачиха голям банер с надпис „Какво следва? Педофилия? С #LOVEISLOVE? върху нея“.

Новак, наред с други неща, заяви пред Index, че на гейовете трябва да се помага, вместо те да бъдат насърчавани да бъдат горди от себе си и да им се дават повече права. Според него, да си педераст е „да имаш злокачествен тумор“, за което трябва да се помогне, като добави, че обратните трябва да разберат, че това не е нормално.

Докато Кока Кола обеща да предприеме правни стъпки, от Ми Хазанк също настояха, че ще продължат протестите.

Във вторник на входа на Сегет дясната партия протестира срещу фестивала на американските производители на безалкохолни напитки, раздавайки стикери и листовки. Кока Кола е сложила етикети с цвят на дъгата за бутилките си, продавани на фестивалните площадки.

Дуро Дора, заместник-лидер на Ми Хазанк, настоя, че не само Кока Кола, но и правителството е виновно „за настоящата ситуация“, като се аргументира, че то е избрало Кока-Кола за свой първи стратегически партньор, давайки й специални привилегии, като правото на временна оценка на данъчните закони.

„Ако правителството беше сериозно за спирането на хомосексуалната пропаганда, то има възможност, например, да отнеме привилегиите, предоставени от споразумението за стратегическо партньорство“, заяви тя, като добави, че вместо това Кока Кола трябва да организира кампания, насочена към здравето.