Тялото на Сюзи започнало да се подува, покрило се с мехури и обрив, които тя чувствала като "изгаряне трета степен". "Казаха ми, че приличам на Пришълеца, защото по ръката ми се появяваха зловещи мехури. Беше ужасяващо. Лицето ми стана огромно. Бях чудовище", разказва потърпевшата. 


Дъщеря ѝ толкова се изплашила, че умолявала майка си да отиде незабавно в болницата, боейки се, че тя няма да оцелее. 

"19-годишната ми дъщеря ми писа, че е изпаднала в ужас от моя Ковид", разказва Сюзи Форбс.  


Фото  Twitter / TheSun

По думите ѝ, пристигайки за ваксинация, тя предупредила лекаря, че по-рано е имала алергия към пеницилин и противозачатъчни препарати. 

Жената също страдала от рядкото заболяване синдром на Гилен-Баре, при който имунната система атакува собствените ѝ нервни клетки. Освен това, към момента на ваксинирането тя е приемала обезболяващи заради счупване на китката. Докторът обаче я уверил, че всичко ще е наред. 

В крайна сметка на пострадалата пациентка ѝ били изписани антихистамини и стероиди, но от тях в началото на приема им ситуацията само се влошила. Минали три седмици, преди обрива на пациентката да започне да се успокоява, пише The Sun.


Но, по думите на Сюзи, по тялото ѝ останали белези, от които тя няма да може да се избави. 



Превод и редакция: БЛИЦ