Натовариха телата на загиналите от Боинга в хладилни вагони, сред тях е и на прочут спасител
Сред жертвите има и семейства с много деца, монахиня, известен писател
Последвайте ни
17 Март 2025, 08:55
Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. Вижте нашата политика за бисквитките повече тук.Приемам
Съдържанието на Blitz.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на агенция БЛИЦ, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на БЛИЦ, посочване на източника и добавяне на линк към www.blitz.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в БЛИЦ, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
Този сайт е защитен от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване са приложени.
Конфигурация на бисквитки по ЕИЗ .
Copyright © 2008 - 2025 Информационна агенция БЛИЦ. Всички права запазени.
ОБАЧЕ, във връзка с падането на поредният Бойнг 777-200 при това ОТНОВО на Малайзийската авиокомпания, при нас изникват няколко, много ....."деликатни" въпроса. Първо - Как така, първоначалните информации бяха, че хора около и в самолета НЯМА? След това се оказа, че точно хората които са пристигнали на място, свидетелстват за трупове, които МИРИШАТ на загнило!!! КОЛКО всъщност са намерените тела? Обявиха, че има 295 пътници на борда нали? КОЛКО са намерените тела? Идентифицирани ли са, при това много важният въпрос - ОТ КОГО са идентифицирани? Второ - Само на нас ли ни прави впечатление, че практическите първите кадри от "мястото на събитието" показаха и ...... ПАСПОРТИ?? При това не само паспорти, ами ПОЧТИ НОВИ паспорти? Питаме ние..... които явно никога не сме летели с тези "неща" самолетите..... КАК ТАКА, след като самАлЬОт пада от 10 хил. метра (словом - ДЕСЕТ ХИЛЯДИ МЕТРА) височина...... ВСИЧКО Е НА ПЕПЕЛ, ОБАЧЕ, тези така ценни "хартийки", служещи за БЪРЗО И УДОБНО разпознаване на хора....... та те са ....НЕПОКЪТНАТИ и забележете --> СЪБРАНИ НА ЕДНО МЯСТО!!! Пълна мистерия..... Трето - Колко от вас, уважаеми читатели всъщност видяха ОГРОМНИЯТ ФАЛ на господата отговорни за тази трагедия, а именно ФАКТА, че част от тези паспорти са .... --> ПРОДУПЧЕНИ!!! Да повторим ПРО-ДУП-ЧЕ-НИ !!! Това значи единствено и само едно - НЕВАЛИДНИ = АНУЛИРАНИ!!! Когато си сменяте паспорт (лично го твърдя за Холандия - един от админите), връщате стария, ДУПЧАТ го точно така и ви дават новия ! ЗАЩО, питаме ние, към момента 19.07.2014 г., около 02:53 часа, 99% от записите давани до вчера по международният видео обмен ВКЛЮЧИТЕЛНО ютуб, където се виждат ТОЧНО ТЕЗИ кадри с паспортите...... ги НЯМА!!! ЗАЩО? Усетиха се навреме май за поредният си гаф..... Съвсем случайно нека да припомним "основният стълб" на "разследването" при "атентатите" от 11.09, където "разследващите" обявиха, че : "пилоти на Ал Кайда" са управлявали самолетите, понеже, намерили техни паспорти, на две преки от небостъргачите, разсипани на улицата, и забележете, естествено непокътнати..... "Блаженни са вярващите"....... !!! Четвърто - Колко от вас ЗАБЕЛЯЗАХА ФАКТА, че ...РОДНИНИ на "загиналите" практически НЕ бяха показани? Колко, уважаеми читатели? Едва снощи се показаха 2 (словом два) материала от по 30 секунди, снимани в стаички на "роднини" !!! Според вас, след като 295 души са загубили живота си ..... КОЛКО ТЕХНИ РОДНИНИ ще скърбят за тях? Как така не се показа НИТО ЕДИН РЕПОРТАЖ НА МОМЕНТА, нито от Шипхол (Амстердам), нито от Куала Лумпур?? Да не би всичките тези хора да са без семейства и без роднини?? Странно нали? Нека да си спомним как само преди месеци роднини на 298 пътника (почти същата бройка като сега) не само, че се бяха събрали на едно място, ами и почти ЛИНЧУВАХА всеки който им падне пред очите, само и само да разберат повече за роднините си? Пето - Когато един холандец ....стъпи на криво в чужда държава, то той обвинява "инфраструктурата" и обвинява дори и Папата, че му е виновен Представете си какво става, когато загинат МНОГО холандци при ТАКЪВ случай с този самолет. Знаете ли уважаеми читатели, какъв е отзвука в Холандия в момента? Да Ви кажем ние ---> НУЛА - ЗИРО- НИЕНТЕ - НИ-ЩО!!! Споменава се само за един техен сенатор - Уилям Витевийн, забележете, изповядваш вариация=издънка на Исляма!!! Много странно нали? Шесто - На този полет е летял един човек на име Жоп Ланге, който човек се счита, че е открил лекарство против СПИН, както и такова за предпазване на майки болни от СПИН да предават вируса на децата си. Счита се още, че ТОЧНО на конференцията, за която е летял е щял да ОПОВЕСТИ всичко около откритието му. Хммм, странно "съвпадение" с това, че на другият полет с "изчезналият" друг Бойнг на СЪЩАТА компания, където е имало десетина учени работещи за компания на Ротшилд, който вече са разработили уникален военен чип...... уви, тях също вече ги няма. Седмо - Нека "компетентните органи" да се "изкажат" относно друг въпрос. А именно - вярно ли е, че точно "измислените" холандци чиито паспорти бяха показани във вече почти ненамиращите се видеа, ВКУПОМ ВСИЧКИ са си направили профили във Феисбук, точно на една дата - 23 Април тази година? Да, има такива профили (всъщност вече може и да няма), ОБАЧЕ в тези профили .... НЯМА НИЩО. НИКАКВА ДЕЙСНОСТ, НИКАКВИ ПРИЯТЕЛИ, НИКАКВИ ОТБЕЛЯЗВАНИЯ, НИКАКВА АКТИВНОСТ --> НИ-ЩО !!! Осмо - Какъв би бил коментара на "разследващите" относно това, което е публикувал ИСПАНСКИ диспечер, работещ в Киев. В Туитър ясно е отбелязал цялата хронология на събитията видяна от него! При това не като някой случаен "спотър", а като действаш диспечер в украинското РДВ!!! Публикувахме всичко, което той беше отбелязвал. Може е плод на "пълна случайност", че неговият профил в Туитър, още вчера беше ИЗТРИТ...... Случайност може би.... мдаммм Девето - Също от въпросният испанец, а между другото и от руска страна се твърди, че е имало не един, ами дори ДВА МиГ-а които са били в непосредствена близост до Бойнга в момента на загубата му от радара! КАКВО СА ПРАВИЛИ ТАМ УКРАИНСКИ МиГ-ове??? КАКВО? Както и бил ли е променен въздушният коридор на този полет ден/дни преди тази дата на която пада, с цел да мине точно над размирната част, където се водят ежедневни боеве??? Десето - Паднал ли е един МиГ поне в радиус от 10 км от мястото на падане на Бойнг-а? Информации, за които се появиха непосредствено след обявяването на трагедията, но и НИЩО повече? Имаше информации за заловен пилот на поне един МиГ, катапултирал в този момент и намиращ се при "сепаратистите". Ако го има - КЪДЕ Е ТОЙ и КАКВО КАЗВА за случилото се??? Прелюбопитен момент е това и ако някой си позволи да скрие информация относно това, то значи и той е "в играта" без значение украинец или руснак е ...... И последно - игрите на "просветените" наистина нямат край. Ние сме им свикнали, ОБАЧЕ, нека ги помолим господата "велики просветени" : "момчета, дайте по сериозно, че вече смешни станахте, целият свят ви гледа.
АНТРЕФИЛЕ ДЕФИЛЕ ! УКРИИНА ХОХЛЯТА СЛЕД ШИПТАРЯ Е НОВАТА МУТРАЛЯК НА ЕВРЕЯ КОИ ИМА ЗА СЛУГА ЦРЪНИО РОБ ОБАМЧИ ! СА НА ХОХЛЯТА И ДАВАТ БУАЛКА ! СОФТУЕРНА И ХАРДУЕР НАЧИ ! И У ВИД НА ЯНКИ ДОЛАР ! НАЧИ ПАРЕ КОИ СА НА ЦЕЛОТО ЧОВЕЧЕСТВО ! АМЕРИКА НЕМА СВОИ ПАРЕ ! ТЯ ПОЛЗВА ВАШТЕ ПАРЕ ! КАТО НЕИНИ ! АМЕРИКА НЕМА ЕДИН ДОЛАР АМЕРИКАНСКИ ШО Е ФАЛИРАЛА ! И ВАШТЕ ПАРЕ СА И ДОБРЕ ДОШЛИ ! СА С ВАШТЕ ПАРИ КУПУЕ УКРИИНА ! А ХОХЛЯТА ТАПА МИСЛИ ЧЕ Е ФАВОРИТКА НА КЕНИЯ ! АФРИКАНСКА ЗАБЛИУДА ! НЕМА НИШТО АМЕРИКА ! НА СИЧКО ОТГОРЕ НЕМА И ТЕРИТОРИ ! КАКТО СЕ КАЗВА НЕМА ДОКУМЕНТИ ЗА САМОЛИЧНОС ! НЕМА НОТАРИАЛЕН АКТ ! ХЕ ХЕ ! И Е НЕЛЕГАЛНО У АМЕРИКА ЛАТИНА ВАШТА АМЕРИКА ! НАЧИ ОБАМЧИ И ЦЕЛИО ВАШИНТОН Е НЕЗАКОНЕН ! ИМАТ САМО ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА НЕЗАВИСИМОС КОГА СА БИЛИ ОПАЛЧЕНЦИ СРЕШТУ БРИТАНИЯ ! КЪФ ПАРАДОКСИ ! ЖОРЖИ ВАШИНТОН Е ТЕРОРИЗ ! И ОПАЛЧЕНЕЦ ! ХЕ ХЕ ! НЕМАЛО Е САМАЛЬОТИ ИНАЧЕ Е ШТЕЛ ДА СВАЛЯ !
До коментар [#1] от gigy Ало конспиратора, хората са пращали снимки как се качват в самолета ти викаш били мъртви като се качили. Може би и пилота като е излетял е вече бил загнил малко. Я малко се стегнете.
Показваните паспорти на загинали пътници бяха напълно запазени,без каквито и да били следи от обгаряния,а някои от тях бяха и перфорирани / което значи,че са били анулирани при издаването на нови паспорти / ! Къде са семействата на загиналите холандци/които са около 80 пътници !!! / ? Във всички други подобни случаи те идват на мястото на трагедията или поне в столицата на съответната държава ! При експлозия на самолет във въздуха на земята падат не телва на загинали,а части от тела,дори микроскопични части от тела-фаланги на пръсти,нокти,част от пръсти на ръце или крака.Това го знае всеки специалист или следовател от кариерата,които са извършвали огледи на територията на България при тежки самолетни катастрофи на гражданската авиация-катастрофата край Карнобат,катастрофата на самолета от полските авиолинии "Лот" край гр.Б.Слатина и др. Не коментирам,а питам ?
До коментар [#1] от gigy Това трябва много да го промениш, така да знаеш! Миг 29, който е на въоръжение в украинската ВВС, може да свали боинга и от 80 км. , ако искат. Що ще летят до боинга? Самолета най вероятно е свален по заповед на тапунгера стрелков и ако съм на мястото на Путин, лично ще ида да го гръмна!
До коментар [#4] от asd вземи да прочетеш и някоя и друга статия различна от официалните изявления. Не мога да не призная че още в първите разпространени снимки ми направи впечатление чистите и здрави паспорти. които дори бяха на едно място.... Не търся заговори, а обяснение на факти
През м. април калифорнийска фирма изведе сателит в космоса , за да послужи за контрол на полетите!Пишеше, че е с такава раделетилна способност, че от 600 км. се вижда, дори номера на пистата и т.н.Е , дайте сега да видиме какво е записал американскио сателит, че ми писна да плямпате щуротии, тоя , оня, друтия.....Дайте да видиме истински кадри, а не след 10 дена изфабрикувано от Холивуд!.....
КАКВИ СА ТЕЗИ МАНИПУЛАЦИИ-ВЕДНАГА ОБВИНИХА РУСИЯ.АМЕРИКАНЦИТЕ НЕ СЕ СПИРАТ ПРЕД НИЩО, А УКРАИНСКИЯТ ПОСЛАНИК КАТО ЛАЗАРКА ОБИКАЛЯ ТЕЛЕВИЗИОННИТЕ СТУДИЯ С НЯКАКВИ ЗАПИСИ, КОИТО НЕ Е ЯСНО КАЙ ГОВОРИ. ЗАЩО ВСИЧКИ ТЕЛЕВИЗИИ СЕ ВПРЕГНАХА В АМЕРИКАНСКИТЕ МРЪСНИ ИГРИ. БОЖЕ, БОЖЕ КАКВИ ДУПЕДАВЦИ СЕ ОКАЗАХА. МНЕНИЕ СЕ ДАВА СЛАД КАТО ИМА НЕОСПОРИМИ ДОКАЗАТЕЛСТВА.
експерт по Африка
МАЛАИЗИЯ ЕЪРЛАИНС НЕЛИ ТЕКА ! ДВА БОИНГА ! НЕЛИ ТЕКА ! МИ ТЕ СА ГЕРМАНЦИТЕ У ПОЛСКА УНИМОРМ КОИ ПРЕВЗИМАТ РАДИОСТАНЦИЯТА КЛАУЗЕВИЦ У ПОЛАНДА ! 1 9 1939 ! МААЛКУ ПО НА ЗАПАД ! СА СЕ МЕСТИ НА ИЗТОК ! 2014 ! ЕВРЕИ ПРОВОКИРАТ ВЕЧНИЯ ВРАГ РУСИЯ ! 1 НАПОЛЬОНИ ! 2 ХИТЛЕР ! СА ХОХЛЯТА !
До коментар [#9] от EЛКА Имай малко срамм и почит към избитите от руските сепаратисти,командвани от Путин,невинни хора,простак,червен!
До коментар [#12] от панкова ако си към 30 мога и теб да уважа. :)
До коментар [#12] от панкова ЛАПАИ УЯ ТРЕ ТИ БИБИРОН !
Самолета е ударен в въздуха но може и да е без взрив след което следва едно свободно падане а за паспортите просто са преджобени преди това и са събрали паспортите
Когато пътувам, аз също си нося стария продупчен паспорт, който МВР ми върна по моя молба заради визите в него. Такава е практиката в цял свят, включително България. Сигурен съм че единствения паспорт който са имали през живота си писалите по-горе е бил от онези – зелените. P.S. Изпитвам носталгия по времето, когато в селата и циганските катуни все още нямаше интернет. Тогава макар и разнопосочни, коментарите във форумите и Интернет изданията бяха на добро ниво. Не храченици и лайна като днешните.
Украинская хунта разозлила своих американских хозяев +133 Сегодня, 02:41 • Опубл.: Apolitikus • Просм.: 47274 • Комм.: 184 • События в мире Киев. Дрессировщики хунты в американском посольстве взбешены непрофессиональной и примитивной работой украинских военных. Как сообщает источник в Министерстве обороны Украины, украинские военные убеждали, что Россия технически не контролирует территорию юго-востока. В итоге оказалось, российские средства контроля и разведки, включая космические, зафиксировали всё, что происходило во время атаки малазийского самолета ракетой ЗРК "Бук". Это в значительной степени сорвало дезинформационную атаку специально нанятых накануне Вашингтоном СМИ. Молчание Путина воспринимается, как стратегический ход. Когда все озвучат сфабрикованную ложь, он молча выложит на стол доказательства виновности исполнителей варварского теракта.
На 8 март 2014 г. пътнически самолет Boeing 777-200ER, извършващ рейс №370 на Malaysia Airlines (същият е рейс №748 на China Southern Airlines чрез код-шер) от Куала Лумпур за Пекин, изчезна по време на полет с 227 пътници от 15 страни - включително 1 руснак и 2 украинци, както и с 12-членен екипаж. След по-малко от 2 седмици австралийски спътник засече в Индийския океан два крупни обекта, които би могло да са отломки от този самолет. Самолет Lockheed AP-3C Orion на австралийските военно-въздушни сили започна да кръжи над местопроизшествието, натам се устремиха и други кораби и самолети. Дължината на големия обект била около 24 метра... . Виж ти? Смайващо! Парчета от самолет с такива размери не потъват веднага - а чакат почти 2 седмици да бъдат открити? Не е ли странно? Вероятно обаче съответните „специалисти“ ще намерят убедително обяснение защо тези отломъци така упорито не са искали да потънат и са чакали да бъдат открити. А ги търсеха старателно. След 16 март САЩ, Русия и Китай предоставиха свои военни спътници за координирано съвместно търсене на самолета, изчезнал безследно с 239 души на борда. Американски дронове бяха снети от бойни задачи в Афганистан и се включиха в този лов, като най-голямо внимание се отделяше на бившите съветски републики от Средна Азия. Търсеха над Киргизия, Казахстан, Туркменистан, Таджикистан и Узбекистан, където има множество изоставени бивши съветски военни летища и военно-въздушни бази. Днес вече официално се признава, че последният контакт с рейс МН370 е извършен от сухоземна повърхност, и министърът на на транспорта на Малайзия съобщи, че се търси по суша в 11 държави. Така на преден план излезе версията за отвличане. Съобщаваше се, че похитителите „може би“ са от Организацията за освобождение на Източен Туркестан - уйгурско сепаратистко движение в северо-западната част на китайската провинция Синцзян. САЩ, Русия и Китай веднага активизираха действията си по линия на „война срещу тероризма“, но засега всичките действия за откриване на похитителите на самолета не издържат никаква критика. . Има някои факти, станали известни преди откриването на отломките, които, кой знае защо, се премълчават от официалните инстанции и медиите. Те са следните. На борда на Boeing 777, изчезнал на 8 март, се е намирал подозрителен товар, който преди това е пристигнал в Куала Лумпур по заобиколен път. Товарът пристигнал от САЩ в Република Сейшелски острови с контейнеровоза под американски флаг «Maersk Alabama», съпровождан от служители на морската охранителна фирма Trident Group. Тази фирма е основана от бивши старши офицери по специалните операции и от надводните сили на Военно-морския флот на САЩ, като е специализирана в охраната по транспортирането на атомни и биологични материали. Корабът „Maersk Alabama“ (предишен „Alva Maersk“) принадлежи на компанията Maersk Line Limited, базирана в Норфолк (щата Виржиния) в съседство с главната военно-морска база на Атлантическия флот на ВМС на САЩ, и се управлява от Waterman Steamship Corporation, Мобил (щата Алабама). . На 17 февруари товарът е бил разтоварен от кораба «Maersk Alabama», доставен в международното летище на Сейшелските острови и натоварен на рейс на авиокомпанията „Emirates” за Куала Лумпур. След междинно кацане в Дубай съпровождащите товара двама висококвалифицирани командоси от ВМС на САЩ били намерени мъртви „при подозрителни обстоятелства“ на борда на контейнеровоза «MaerskAlabama». Става дума за наетите във Виржиния Бийч (щата Виржиния) служители на „Trident Group“, 43-годишния Марк Даниел Кенеди и 44-годишния Джефри Кейт Рейнолдс. Същият този товар е изпратен на 8 март със злополучния рейс Куала Лумпур - Пекин, но не пристига до местоназначението си поради изчезването на самолета. Когато малайзийският самолет на 8 март бил вече във въздуха и излязъл от зоната на малайзийския диспечер, постъпило съобщение, че китайските диспечери, въз основа на указания от службите по сигурността, забраняват кацането му в Пекин и насочват самолета към алтернативното летище Хайкоу Мейлан (код НАК) на остров Хайнан. Това пък отклонение защо? Все още ли не е странно? Какво толкова е возел този самолет, че да го отклоняват на друго летище? Обаче загадките не свършват, а се задълбочават. Самолетът на 8 март не лети към алтернативното летище Хайкоу Мейлан, накъдето са го насочили китайските диспечери - а рязко се отклонява над Южнокитайско море от заявения план за полета, преди да навлезе във въздушното пространство на китайските острови Спратли. И се насочва към атола Диего Гарсия в архипелага Чагос, който се намира на 3450 км от точката на отклонението. По официални данни, последното известно положение на самолета е над Индийския океан, на около 1600 км западно от Перт (Австралия). Предполагаемите отломки били открити от австралийски спътник на 2400-2500 км юго-западно от Перт. И после вече никой не успя да ги види. На атола Диего Гарсия са разположени: станция на САЩ за управление на спътниците на военно-въздушните сили, наблюдателна станция от системата за глобално позициониране на военно-въздушните сили на САЩ, глобална късовълнова система за свръзка на военно-въздушните сили на САЩ, която осигурява постоянното управление на ракетно-ядрените сили и авиацията; намират се още станция на военно-въздушните сили на САЩ за следене на космическото пространство и аварийна площадка за кацане на „космическите совалки“. С две думи: въздушното пространство в целия този район се контролира така, че и лястовичка не може да прелети незабелязано, какво остава за цял пътнически самолет?! Седмица след изчезването на самолета на 8 март САЩ, Русия и Китай предоставят свои военни спътници за „съвместно търсене“. Други страни също предоставят свои средства за търсене. Но какво е това - дали пък целия свят не е заблуждаван съвсем съзнателно? Нали е известно, че още на 8 март спътниците на тези държави са наблюдавали самолета в режим на реално време чак до кацането му в базата на ВМС и ВВС на САЩ на остров Диего Гарсия - регистрирана като резервна площадка ETOPS за кацане на двумоторни бизнес-самолети. Бизнес-самолети, които не са принудени от необходимостта, не кацат там. Но мястото е твърде удобно. 45 години по-рано Великобритания, която владее архипелага, незаконно депортира всички местни жители (илоите) в Република Мавриций и на Сейшелските острови, без да се съобразява с решението на собствения си Върховен съд, позовавайки се на договора за наем със САЩ. Оттогава на базата се виждат най-често бомбардировачите В-52 и В-2. Обаче тогава, на 8 март 2014 г., почти веднага след кацането на малайзийския боинг на Диего Гарсия, в същата тази база Диего Гарсия кацат поне 4 пътнически самолета. Мнозина от пристигналите пътници били лекари, сред тях имало водещи специалисти по епидемиология и микробиология от американския Център за контрол и профилактика на заболяванията, както и техни китайски колеги. Дипломати от няколко държави поискали обяснения с каква цел американски и китайски експерти по епидемиология и микробиология са закарани на Диего Гарсия и къде се намира самолетът от полет №370? Никой не отговорил. Дали пък проблемът не е бил в товара? И въобще, какъв е бил този товар, доставен от САЩ до Сейшелските острови по море, оттам със самолет до Малайзия, където пък чака 18-19 дни да отпътува за Китай? Какъв е този заплетен маршрут? Ако товарът е бил опасен, а служителите на Управлението по транспортна сигурност (TSA) към Министерството на вътрешната сигурност на САЩ по някакви причини не е трябвало да бъдат посвещавани в детайлите му - тогава превозът по море до самия Индийски океан е най-разумното решение. Също така, може да се градят различни хипотези дали убийството на двамата охранители е било рутинна част от операцията, или тези ветерани са заподозрели нещо, или пък само са видели и разбъбрили - това не е толкова важно. И така: „изчезналият“ на 8 март малайзийски Boeing 777 въобще не „изчезва“ - а каца на Диего Гарсия, където пък пристига цял батальон от епидемиолози и микробиолози. И край. След това никой вече не може да каже нищо нито за самолета, нито за пътниците. Те сякаш се изпарили, пропаднали в черна дупка, превърнали се в прах и пепел. Толкова за малайзийския самолет с бордови номер 9M-MRO, “изчезнал безследно“ на 8 март 2014 г... .
В замяна на това обаче на 17 юли 2014 г. „друг“ малайзийски самолет от същата марка и с бордови номер 9M-MRD бива свален над Украйна - която Украйна, кой знае защо, разрешава на пътнически самолети да летят над зона, където се водят бойни действия и редовно биват сваляни военни хеликоптери и самолети. Компетентни хора напомнят и нещо важно: американските пътнически „боинги“ имат в управлението си елементи от конструкцията на крилатите ракети. Това е допълнителен бордови компютър, чрез който ЦРУ и Пентагонът могат да поемат управлението на самолета, ако това се окаже необходимо. Тази система носи названието „Глобален ястреб“ и се произвежда от концерна на Дик Чейни "RAYTHEON". И нещо много-много странно... Нито една телевизия не показа роднини на загиналите на 17 юли. Твърдят, че така ги били „предпазвали“. Ето, един канал показа Холандия, роднините се скриха от камерите на 2-ия етаж на летището, където нито един журналист не беше допуснат. И си спомняме кадри от други подобни трагични събития: ридаещи близки сноват насам-натам, никой не е в състояние да ги събере и прибере на едно място; те бродят като сомнамбули в мъката си, плачат, не съобразяват... Всичко това навежда на определени мисли. Един твърде любопитен детайл. Когато по телевизиите показваха разгънатите паспорти на жертвите, ясно се виждаха личните им данни. И ето, че в доста западни форуми блогерите се захванаха и проведоха собствено мини-разследване. Какво откриха? Откриха, че хората, чиито паспорти бяха показани по екраните, „наистина съществуват“ - има техни профили във Facebook. Обаче, - тук ВНИМАНИЕ!: фейсбук-профилите на тези хора от различни държави, които са на различна възраст и нямат нищо общо помежду си, СА РЕГИСТРИРАНИ В СОЦИАЛНАТА МРЕЖА FACEBOOK НА ЕДИН И СЪЩИ ДЕН: 21 АПРИЛ 2013 Г. Всички тези профили си приличат по едно. В ТЯХ НЯМА НИЩО ОСВЕН СНИМКИТЕ, ПОСТНАТИ В ДЕНЯ НА РЕГИСТРАЦИЯТА! Нямат фейсбук-приятели, нямат публикации, нямат отметки какво „харесват“. В ТЕХНИТЕ ПРОФИЛИ НЯМА АБСОЛЮТНО НИЩО! Логично е да се предположи, че тези хора не съществуват, имената им са измислени, снимките са взети кой знае откъде. Още една подробност: книги и чанти на пътниците лежаха отделно, недокоснати от пламъците, сякаш току-що взети от магазина. Също логичен е изводът, че са подхвърлени на мястото на катастрофата вече след нея. Още: първото, което телевизионните зрители виждат след някоя авиокатастрофа, това са близките на загиналите. В продължение на няколко дни постоянно се излъчват интервюта с тях, зрителите виждат как с роднините общуват психолози, журналистите вземат интервюта от едните и другите. А какво виждаме сега? От момента на трагедията минаха вече почти две денонощия - но нито една телевизия по света не показа роднините на загиналите. Никъде в интернет няма да намерите снимки на роднините. Нито интервюта с тях. Няма в интернет и никаква истерика относно тази трагедия (като се изключат политическите намеци) - която истерика би била нормална в подобна ситуация, все пак втори малайзийски самолет след малко повече от 5 месеца! В холандските сайтове всичко е тихо и спокойно - към материалите за катастрофата има тук-таме по няколко коментара, при това странно хладни и отчуждени, без никакво съпричастие към жертвите. Въобще: не са ли твърде много неяснотите около „двата“ малайзийски самолета, станали жертва на загадъчни обстоятелства в интервал по-малък от половин година? А може би самолетите не са два? Може би е един и същи самолет? Както гласи популярната реклама - две в едно? Иначе е много странно: за толкова кратко време - два малайзийски самолета. Всеки сам за себе си може да прецени кое е по-логично...
До коментар [#12] от панкова Откачалко проста, не разбара ли, че хохлите са го свалили по заповед на Фашингтон!
така беше инцинирано 1960 г нападението на куба с реис Ямайка гватемала сша панама венуцуела с студенти ,курса му бе снижен до обсега на бойните действия уж пълен с студенти които утиват на екскурзия .Самия самолет е подменен с същия собственост на ЦРУ и всички с чисто нови документи .ТЪРСЕТЕ ФАКТИТЕ ПО НАТАТЪК“ИСТОРИЯТА ПОМНИ..........
така беше инцинирано 1960 г нападението на куба с реис Ямайка гватемала сша панама венуцуела с студенти ,курса му бе снижен до обсега на бойните действия уж пълен с студенти които утиват на екскурзия .Самия самолет е подменен с същия собственост на ЦРУ и всички с чисто нови документи .ТЪРСЕТЕ ФАКТИТЕ ПО НАТАТЪК“ИСТОРИЯТА ПОМНИ.......... До коментар [#4] от asd
рефрижератори- ДА ВИ ИМАМ РЕчНИКА ЖУРНАЛИСТчЕТА НЕГРАМОТНИ
Майстори на шашмите са американските тайни служби!Е,някой път не ги изпипват работите,но нали затова са медиите-да нагласят нещата,докато се получи търсения резултат!Колкото до жертвите-те никога не са били проблем за съвестта на управляващите САЩ-такава няма!Има само интереси,голяма част от които даже не са американски,а еврейски!
Ето кой лъже мамицата ви соросоидна: http://www.youtube.com/watch?v=b-7Oj1iVvsY http://www.youtube.com/watch?v=G_zTMa1cQh4