Почина създателят на легендарния “Трабант”
“Техническият” баща на популярния модел Р601 Вернер Ланг си отиде на 91 години
Последвайте ни
27 Дек. 2024, 20:00
Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. Вижте нашата политика за бисквитките повече тук.Приемам
Съдържанието на Blitz.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на агенция БЛИЦ, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на БЛИЦ, посочване на източника и добавяне на линк към www.blitz.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в БЛИЦ, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
Този сайт е защитен от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване са приложени.
Copyright © 2008 - 2024 Информационна агенция БЛИЦ. Всички права запазени.
Няма майтап ! Забелязал съм , че който кара ТРАБАНТ живее дълго !
Малка забележка: Траби е с два цилиндъра. Вартбург е с три.
А бе голяма кола :-) Лека му пръст !
Супер, беше най - дългия автомобил : 2 метра купе и 22 метра пушек.
С трабант съм пътувала на екскурзия до Берлин - през Румъния, Унгария, Чехословакия и обратно. Обиколила съм и много места в България. С двете ми деца. Без проблеми. Даже не ми се спука и една гума. Изминала съм доста километри през годините безпроблемно. Спомням си при един от проливните дъждове на кръстовището на Искърско шосе и кв. Слатина имаше образувано голямо езеро и всички коли бяха закъсали, обаче аз преминах с пърпоретката успешно, а другите останаха да се тюхкат във водата. Особено за изкачване на височини трабантът беше идеална машина.
Мамка му, трябваше да си отиде човека за да разбера, че Трабант значи Спътник на немски... А може би е било тънък намек, че през соца каквато и кола да купиш ти е спътник за цял живот.
Страхотна кола. Поклон пред памета на г-н Ланг.
Първият модел е Траби 600 2 цил.-двутактов,бензин+масло 23-к.с.при3800 об.мин. 6-волтова ел.система Предно предаване 4ск.предни с фрилауф+1задна Окачване ресори 2бр. Напречни Може да тегли ремарке
Ето видяхте ли разликата между комунизма и капитализма: Ние се кефехме на картона,а хората караха Мерцедеси. И ако серГЕЙ иска да ме убеди в противното, да слезе от Мерцедеса. !!!
До коментар [#9] от адолф Станишев Да ,точно така КЕФЕХМЕ СЕ ,но не само на Трабанта, а и на спокойния и нормален живот ,който живеехме ! Не бяхме богати ,но не бяхме и гладни и имаше само около стотина човека дето живееха по охолно ,но и за тях имаше контрол !А сега си е...ло майката ,мутри,цигани ,крадци ,политици,корупция и т.н.
Ей, не можахте да не политизирате и тази новина. Лека му пръст на човека. "Траби" си остана една легенда!
Кола за мазохисти :)
До коментар [#10] от wrt Ами отиди в Северна Корея,там ще сбъднеш мечтите си.
много бутане падаше през зимата но имам добри спомени!!!!а пак на 24 маи празнувах имен ден -ден на книгата.....ха ха
Мотор поддържаш,кола караш.Фантастично.Лека му пръст на човека.Поклон!Да е жив и здрав и в отвъдното.