Това 8-годишно дете спечели 26 милиона долара, ето тайната му
Райън е познат от години на потребителите на онлайн платформата "Ютуб"
8-годишно момче, което споделя видеа с това как разопакова и прави ревюта на нови играчки, е най-печелившият влогър в YouTube за 2019 година, пише money.bg.
Това е Райън Каджи, който за последните 12 месеца е спечелил 26 милиона долара от клипчетата си в онлайн платформата или с 4 милиона долара повече в сравнение с предходната година, показват изчисленията на Forbes, цитирани от CNN Business.
Момчето, което има 22,9 милиона абонати на своя канал Ryan's World, е сред най-големите печеливши от YouTube. Според данните те са "направили" общо 162 милиона долара между юни 2018 и юни 2019 година.
Райън е познат от години на потребителите на онлайн платформата, като неговите видеа са свързани с разопаковането на различни играчки и детски стоки и коментирането им.
На трето място в класацията за тази година е друго дете - момиченцето Анастасия Радзинская, която е само на 5 години, но за последните 12 месеца е спечелила 18 милиона долара.
Как Райън Каджи стана милионер?
Райън започва да снима клипчета за своя канал когато е едва на 3 години. По това неговата майка решава да напусне работа като преподавател по химия и да се посвети напълно на разработването на YouTube канала.
Две години по-късно неговите родители вече посписват договор със старт-ъпът PocketWatch, който се занимава с медийно съдържание, насочено към деца. Компанията започва да рекламира и да продава съдържанието на Ryan's World.
През миналата година PocketWatch създават в партньорство с платформата WildWorks приложение, носещо името Tag with Ryan - игра за деца, която може да се ползва, както от Android, така и от iOS устройства.
Към днешна дата Райън има ревюта на повече от 100 играчки. Освен това има видео игра, посветена на него - Race With Ryan, за PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch и Microsoft Windows.
Заедно с това той има серия играчки Ryan's World, която първо беше пусната в американската верига Walmart, а по-късно стана достъпна и в Target и Amazon.
Последвайте ни
0 Коментара: