Конкурсът за елегантност Villa d’Este е най-престижният на Стария континент. Провежда се от далечната 1929 година, но да станеш победител край езерото Комо не е проста работа. Ежегодно там се представят най-добрите автомобилни концепции, но има едно условие - всички претенденти трябва да са не само прототипи, а и да са напълно функциониращи автомобили, пише Факти бг.



Умопомрачаващият Trezor беше показан на миналогодишното изложение в Париж и още тогава се превърна в гвоздея на програмата. Почти петметровото купе GT, дело на дизайнера на Режията Лорънс Ван дер Акер, е автомобил, който спокойно може да бъде пуснат в серийно производство. Освен с визия електрическият хиперкар впечатлява и с възли и агрегати.




Инженерите на Режията са снабдили Trezor с двигател, с какъвто се състезават болидите. Dams във Формула Е. Електромоторът на зализаното купе развива 350 к.с. и 380 Нм, което му позволява ускорение от място до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди. Захранват го две батерии с индивидуално охлаждане на всяка от осите. Renault Trezor е дълъг 4700, широк 2180 и висок 1080 милиметра.



Обут е в 21-цолови гуми отпред и 22-цолови отзад и тежи 1600 кг. Коефициентът на въздушно съпротивление е само 0.22. Именно тази концепция спечели конкурса за елегантност Villa d’Este и показа нагледно дизайнерският и технологичен потенциал на Renault. Наградата от Villa d’Este съвсем не е първата за Trezor. В края на 2016-а тази кола беше призната за автомобилна концепция на годината, а през март 2017-а жури от 20 от най-известните автомобилни дизайнери го удостои с титлата "Концепция на годината".