Учени откриха лесно решение на проблема със затлъстяването
Професор твърди, че повечето трудности напоследък могат да се уредят по елементарен начин
„Всъщност една от основните инструкции в поведенческата икономика е, че цената на един продукт е от огромно значение и, ако икономическата теория казва, че няма разлика в това, дали ще продадем две стоки с по 50% отстъпка или ще приложим стратегия едната да се търгува на нормална цена, а другата да върви безплатно към нея, то всички проучвания в сферата на поведенческата икономика сочат точно обратното, че има голяма разлика. Оказва се, че оферта, в която едната стока е със стандартна цена, а другата се поднася като подарък, би била много по-предпочитана и ще доведе до повече реализирани продажби”, даде за пример професор Макдоналд.
Последвайте ни
0 Коментара: