Модната марка на Виктория Бекъм отпразнува 10-годишния си юбилей миналата седмица, но според счетоводните сметки няма причина за радост и аплодисменти. Оказва се, че загубите на звездата възлизат на около 4000 паунда дневно, предават световни светски медии.

Бившата спайска пусна официално лейбъла си Victoria Beckham Limited през 2008. Дизайнерката направи грандиозно ревю в Galerie Thaddaeus Ropac в Мейфеър, на което бе аплодирана бурно от най-големите си фенове – нейното семейство.

Кратка справка в счетоводните документи на Виктория обаче показва, че финансовото положение на марката ѝ не е никак розово. За последните 10 години компанията е задлъжняла с около 10 милиона паунда и е теглила кредити за около 12 милиона, пише The Times. По груби сметки това означава, че дизайнерката губи около 4000 паунда на ден.

Според маркетолозите това не е толкова страшно и далеч не предвещава фалита на г-жа Бекъм. Нейната линия се продава в над 400 магазина в 50 страни и има офиси в Лондон и Ню Йорк.

Самата Виктория неведнъж е оценявана високо от модни критици и си е спечелила уважението на колеги като Карл Лагерфелд – модният гений зад бранда Chanel.

Виктория очевидно няма никакво намерение да се отказва от модната си кариера и дори отказа сигурна възможност да увеличи банковата си сметка. Бившите ѝ колежки от най-успешната дамска музикална формация „Спайс гърлс“ се събират за турне през 2019, в което г-жа Бекъм категорично отказа да се включи, за да не накърни имиджа си на бизнес дама.