Ново изследване установи как влияят гъбите на чревната микрофлора

https://blitz.bg/zdrave/novo-izsledvane-ustanovi-kak-vliyayat-gabite-na-chrevnata-mikroflora_news626025.html Blitz.bg
ml PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN" "https://www.w3.org/TR/REC-html40/loose.dtd"> Ново проучване разглежда как храненето с гъби може да повлияе на кръвната захар. Резултатите могат да имат отражение върху управлението на диабета и други метаболитни състояния, като затлъстяването.

Изследователи, работещи в различни отдели в Пенсилванския държавен университет, наскоро провели проучване върху мишки.

Те искали да изследват ефектите на гъбите (Agaricus bisporus) като пребиотици. 

Какво са показали резултатите от проучването четете на Zdrave.to 

Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.
Коментирай