Това съобщи ръководителят на изследването д-р Елейн Хардман, професор в катедрата по биомедицински науки към медицинския колеж на Университета Маршал.
Пълните данни от проучването са публикувани в списание "Нутришън Рисърч".
Специалистът отбелязва, че резултатите от изследването потвърждават, че консумацията на тази храна в продължение на две седмици може да потисне растежа и рака на гърдата.
Кой е този продукт може да разберете на Zdrave.to
Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.