ml PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN" "https://www.w3.org/TR/REC-html40/loose.dtd">
Резултатите от изследване на учени от Германския институт за хранене Potsdam-Rebrybruck доказаха, че заместването на наситените мазнини в храната с ненаситени мазнини намалява нивото на вредния холестерол. Това беше съобщено в "Медицински новини Днес" преди дни.
Какво сочи новото изследване и защо е добре да ползваме слънчогледово олио, четете в zdrave.to
Абонирайте се за нас в
Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.