Новинарският сайт №1 на България БЛИЦ събра незапомнено много посещения и прочити в изборните дни. Това сочат данните на най-авторитетната и призната компания за онлайн проучвания Gemius.
В изборния ден над четвърт милион българи са посетили поне веднъж, а повечето от тях и по-няколко пъти БЛИЦ, за да узнаят горещите новини за президентската надпревара. Красноречиво доказателство за това е броят на отворените страници/прочетени информации – над 3 милиона.

Данни от Gemius за посещенията и отворените страници в БЛИЦ в деня за размисъл, на 6 ноември и на 7 ноември до 17.00 часа
 

За сравнение една национална ефирна Нова тв, подпомогната от 3 също много посещавани сайтове - Nova.bg, Vesti.bg,Dariknews.bg, както и в ефира от радио NOVA NEWS, се похвали че е една пета от активното население в България се е интересувало за изборните новини от нейния ефир.

Това, че БЛИЦ е най-четеният и посещаван новинарски сайт обаче не е новина за единичен информационен скок, свързан с големия интерес към отминалия първи тур на президентските избори и референдума, а трайна възходяща тенденция от дълго време насам. Потвърждава я всекидневно вотът на стотиците хиляди читатели на БЛИЦ – сега вече и с обновен дизайн.

Данни от Gemius по часове за посещенията и отворените страници в БЛИЦ
В изборния ден 6 ноември/неделя и на 7 ноември/понеделник до 17 часа 

6 НОЕМВРИ

 

7 НОЕМВРИ