National Review осмя „войната против Тръмп и кетчупа"
Американските медии са с изкривен светоглед
Ангажираността на медийното пространство стана особено забележима през последните няколко месеца. Ние плавно преминахме от свят, в който Brexit и победата на кандидат-републиканеца бяха невъзможни, към свят, където слугите на Тръмп съвместно с Русия се опитват да повлияят на хода на изборите. Истерията и безпощадното агресивно преследване, които съпровождат всяка дума на президента и всяка стъпка на неговия екип, станаха нещо обичайно” – твърди авторът на публикацията.
Колумнистът привежда като пример „абсурдните” материали в американските медии за гастрономическите пристрастия на президента. Например много либерални журналисти се възмутили от факта, че Тръмп обича „добре опечени” бифтеци с кетчуп.
„Той залива с кетчуп пържола за 50 долара. Гурманите са зашеметени” – гласи заглавието на една от статиите. На популярния портал eater.com е публикуван материал, от който следва, че склонността на Тръмп към прекомерна употреба на деликатеси не предвещава нищо добро за Америка.
„Пресата за цикли на бифтеците. Добре опеченото месо с връща отново и отново, то се превърна във фетиш и метафора” – пише коментаторът. При това той подчертава, че президентското меню никак не е свързано с бъдещето на страната, националните интереси или актуални политически проблеми.
„Нима няма по-важни въпроси, изискващи основателни размишления, дискусии и критики?” – пита реторично Континети.
Превод и редакция: БЛИЦ
Последвайте ни
0 Коментара: