Олигархията с активно мероприятие срещу Пеевски
Схемата е проста – предизвиква се публична сценка чрез медиен таран, която да бъде отразена от „правилните медии“ (т.е. от изданията на Фабриката за фалшиви новини на задкулисието), за да се разпръсне в публичното пространство теза, която обслужва интересите на определен кръг от хора.
В този случай кръгът е „Агнешките главички“, а целта – да се внуши на обществото, че има нещо гнило около името на Пеевски. За да се засили „белият шум“, произвеждан от Фабриката пък, медийната манипулация се ретранслира от всичките й издания, като всяко надгражда фалшивата новина с цел да се създаде фалшив новинарски поток. (В стенограмите „АРГО-гейт“ обвиняемият бизнесмен Прокопиев съветва своите пионки да овладеят „мейнстрийма“, т.е. новинарския поток, за да разпръснат тезите на задкулисието сред хората – б.а).
В ролята на медиен детонатор за този фалшив поток този път влезе поръчковият „гражданин“ Георги Георгиев, който вече на няколко пъти открито демонстрира близостта си с Българския Мадоф Цветан Василев. Включително с общи снимки на маса в Сърбия.
Как действа поръчковият слугинаж на банкера-беглец и задкулисието четете подробно в "Монитор"
Последвайте ни