Nike, Adidas и Victoria’s Secret са сред любимите марки на тинейджърите, сочи ново проучване на Piper Jaffray, цитирано от Business Insider.

Оказва се обаче, че тинейджърите от семейства с по-високи доходи не споделят предпочитанията на връстниците си, чиито родители имат по-скромни възможности.

Проучването показва кои брандове са изгубили подкрепа от страна на заможните младежи в САЩ, демонстрирайки как различията в предпочитанията зависят и от икономическия статус.

Това са топ брандовете, които губят клиенти сред тинейджърите, чиито семейства имат висок стандарт на живот:

Justice

30% от заможните момичета споделят, че са спрели да носят дрехи с тази марка.

Under Armour

15% от заможните момчета са спрели да залагат на Under Armor.

Gap

10% от момчетата и 6% от момичетата посочват, че са спрели да носят Gap.

Nike

12% от момчетата от семейства с високи доходи и 2% от момичетата са обърнали гръб на Nike.

Aeropostale

9% от момичетата вече не носят Aeropostale.

Hollister

8% от момичетата и 2% от момчетата са спрели да купуват стоки с тази марка.

Adidas

8% от заможните момчета са се отказали от Adidas.

Abercrombie & Fitch

7% от момичетата вече не носят Abercrombie & Fitch.

American Eagle

5% от момичетата и 2% от момчетата, идващи от заможни семейства, посочват, че са спрели да носят дрехи с тази марка.

Reebok

5% от момчетата са обърнали гръб на Reebok.

Old Navy

3% от момчетата и 2% от момичетата вече не носят Old Navy.

Puma

4% от момчетата се отричат от Puma.

Skechers

4% от заможните момчета са отговори, че вече не носят Skechers.

Forever 21

3% от заможните момичета не купуват вече дрехи с марка Forever 21.

Victoria's Secret

2% от момичетата от заможни семейства са спрели да разчитат на стоки с марката Victoria's Secret.