NEXT BASKET, българският стартъп, който разработва иновативна софтуерна платформа за управление на онлайн магазини, сключи дългосрочно споразумение за фулфилмънт (складиране и обработка на продукти за онлайн доставки) с euShipments.com.

Това стратегическо партньорство дава възможност на всички компании, използващи платформата на NEXT BASKET, да достъпят международните пазари в над 27 европейски държави чрез мрежата на euShipments.com.

Благодарение на експертизата на euShipments.com в обработката и доставката на онлайн поръчки, партньорите на NEXT BASKET ще могат да се фокусират изцяло върху своя онлайн бизнес. Те ще доверят управлението на поръчките и доставките до своите клиенти в България и чужбина на професионалистите на euShipments.com, без да се налага да създават вътрешни логистични отдели.

euShipments.com в момента оперира със складове в 12 европейски държави, като прилага единен оперативен и софтуерен модел на работа. Компанията разполага със собствени складове и екипи в четири от тези държави - България, Румъния, Унгария и Хърватия.

Това означава, че в областта на електронната търговия логистиката на euShipments.com разполага с необходимите ресурси за обработка на онлайн поръчки, независимо от дестинацията, до която трябва да бъдат доставени.

Сътрудничеството между NEXT BASKET и euShipments.com ще улесни онлайн търговците, като създаде всички предпоставки за бърз и безпроблемен растеж на европейските пазари и гарантира сигурна и своевременна доставка до крайните потребители.

„Решихме да установим подобно партньорство с една единствена цел – всички потребители на платформата на NEXT BASKET да имат достъп до по-голям кръг от специализирани услуги.

Пример за такава специализация е euShipments.com, компания, която над 10 години осъществява сигурни доставки до България и Европа. Нашето партньорство ще осигури на онлайн търговците по-висока конкурентоспособност при развитието им на нови международни пазари.“ – коментира Борислав Малинов, основател на NEXT BASKET.

“С това партньорство NEXT BASKET затваря цикъла от услуги и активности около един онлайн бизнес. От платформата за тестване на продуктите, през маркетинга до генериране на поръчките. След това се намесваме ние.

Продаваната от клиентите на NEXT BASKET стока може да бъде в някой от нашите фулфилмънт складове, където  приемаме поръчките, опаковаме пратките и след това се грижим за доставката до крайния клиент; но ние от euShipments можем да товарим пратките и от адресите на онлайн търговците - ако те сами се грижат за фулфилмънт активностите, и “инжектираме” обемите им в нашата мрежа за eCommerce доставки” - споделя Ашхен Гарабедова, Фулфилмънт нетуърк мениджър в euShipments, която води реализирането на проекта и партньорството от тяхна страна.

Очакваме старта на NEXT BASKET през месец юли тази година, а дотогава продължаваме да следим всички новини около развитието на новата българска софтуерна платформа за електронна търговия, която наскоро спечели отличието „Компания на годината“ в категория „Стартъп на годината“, а впоследствие получи и финансиране от фонда за дялови инвестиции Иновейшън Кепитъл.