Нова телевизия и bTV продължават свирепата си битка за зрителския интерес. Както БЛИЦ вече ви разкри, втората медия променя схемата с предаванията си, за да може да грабне поне част от аудиторията

Уви, явно усилията бяха напразни.

След местенето на излъчването на "Сървайвър" в ефир, явно медията капитулира пред напора на конкурента и реши да остави екстремното риалити само 2 дни в седмицата.

Досега "Сървайвър" се излъчваше в един от дните през уикенда и в два делнични. Схемата обаче не се получи, а Нова тв успя да узурпира зрителите с форматите "Един за друг" и "Като две капки вода". bTV на свой ред пробва да лансира приключенското предаване първо в неделя, а после в събота, но явно нищо не дава резултат. 

Сега изглежда, че медията се примирила и е взела решение да ограничи излъчването на "Сървайвър" само в два делнични дни. 

Това не е всичко. Въпреки иновацията - зрителите да решават кой участник да продължи напред, предаването променя концепцията си в разгара на сезона и спира есемесите. Вече участник ще си ходи след дуел на номинираните.

 

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук