Апликацията EVA Postbank дава отговор на въпроси за придобиването на Банка Пиреос България
EVA Postbank е и първото банково приложение у нас с функция „live chat“ – бърза връзка с експерт на банката директно през телефона
Модерната интерактивна апликация, без аналог на пазара, е част от стратегията на Пощенска банка да подобрява и надгражда дигиталните решения, които предлага. От ключово значение за банката е да предоставя удобни начини на обслужване на своите клиенти, съобразени с динамичното им ежедневие и техните нужди по всяко време, независимо къде се намират.
EVA Postbank e виртуален съветник, който живее в телефона на клиента и може да съдейства с отговори на най-често срещаните въпроси по ползването на продукти и услуги от банката, въпроси, свързани с обединението на двете банки, локация на най-близки офиси и банкомати и много други.
За повече информация и допълнителна консултация ЕVA Postbank насочва клиентите да се свържат с експерт от банката, посредством функцията „live chat“.
„В момента сме в процес на юридическо и оперативно обединение с Банка Пиреос България. Тази последна стъпка е важна не само за нас, но и за клиентите на Банка Пиреос.
Точната и навременно предоставена информация за промените като цяло и по продуктите, които потребителите използват, е съществена част от нашите усилия да направим този процес по-улеснен и удобен за тях, а новото мобилно приложение EVA Postbank е един от инструментите, с които разполагаме.
Чрез него те могат да намерят отговор на своите въпроси както за ежедневното си банкиране, така и за предстоящите промени за тях като клиенти на една по-голяма банкова институция“, коментират от Пощенска банка.
EVA Postbank е иновативен комуникационен канал, чрез който клиентите на Банка Пиреос България ще могат по най-удобния и бърз за тях начин да се информират 24/7 за най-често задаваните въпроси – от промяна на IBAN, промени по продукти и услуги, до съвети за ежедневно банкиране.
Уникалната апликация е изключително полезна и за настоящи клиенти на Пощенска банка. Тя им предоставя синтезирано информация за продуктите и услугите, които банката предлага, кредитни калкулатори с възможност за онлайн кандидатстване, както и полезни съвети, в случай че клиент изгуби банковата си карта, ако тя е задържана от банкомат, ако забрави потребителското име или паролата за интернет банкирането си, ПИН кода на своята дебитна или кредитна карта и много други. За първи път в банково приложение клиентите имат възможност и да се обърнат в чат на живо (live chat) към консултант от Пощенска банка, от когото да получат допълнителна информация.
„Анализът ни показа, че хората предпочитат да бъдат консултирани онлайн. През последните години в нашата банка двойно се увеличи съотношението на извършени операции в онлайн среда спрямо тези в клоновете.
Затова през 2018 г. пуснахме първия банков кредитен чатбот у нас – EVA (Electronic Virtual Assistant), който предоставя полезна информация в приложението Facebook Messenger. Отчетохме средно на ден по повече от 100 разговора на потребители с чатбота EVA. Този тип виртуални асистенти са водещ избор за хората, които търсят бърз, лесен и неформален контакт с банката си 24/7.
В крак с тенденцията за дигитализация на услугите и познавайки стила на нашите клиенти, въвеждаме мобилната апликация, която сме сигурни, че ще се превърне в техния персонален виртуален съветник. С приложението правим още една стъпка напред в желанието си да създадем нов стандарт на модерно и дигитално банково обслужване, залагайки на отличното клиентско изживяване“, допълват още от Пощенска банка.
Приложението EVA Postbank е създадено за смарт телефони с операционни системи Android и iOS и може да бъде изтеглено безплатно от Google Play и App Store.
Последвайте ни