ЧЕЗ с извънредни мерки заради скока на тока
Месечните сметки на клиентите ще бъдат преизчислени към датата на въвеждане на новите цени
След часове голяма финансова промяна ще засегне всеки българин!
Графикът на извънредния отчет е публикуван на сайта на дружеството www.cez-rp.bg (в секция "Графици"). Информация може да се получи също в центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и на денонощната телефонна линия 0700 10 010, уточняват от дружеството.
Поради физическата невъзможност всички електромери да бъдат отчетени в един и същи ден, месечните сметки на клиентите ще бъдат преизчислени към датата на въвеждане на новите цени.
С цел гарантиране на максимална коректност при фактуриране на консумираната електроенергия, клиентите имат възможност сами да отчетат показанията на електромерите си към 30 юни 2019 г. Самоотчитането е по желание и не отменя извършването на месечен отчет от страна на дружеството.
Клиентите, които желаят да се възползват от тази възможност, следва да направят своя отчет на 30 юни 2019 г. и да подадат данните към компанията между 1 и 5 юли на телефонната линия 0700 10 010 (меню 2), на имейл [email protected] и през уеб-сайтовете www.cez-rp.bg или www.cez.bg, в секция "Електронни услуги", меню "Деклариране на показания" или в центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ.
Те трябва да посочат данните от електромера по всички тарифи, клиентски номер, абонатен номер, трите имена на титуляра и адреса на обекта, за който се декларират показания. Подадените данни от самоотчета през този период се считат за отчетено потребление към 30.06.2019 г., включително.
Фактурите през месец юли ще съдържат информация за консумираната електроенергия за два отчетни периода - по стари и по нови цени.
Последвайте ни
5 Коментара: