7 дни след първия бойкот на големите вериги супермаркети у нас, на 20 февруари започна втори. 

Както БЛИЦ съобщи, миналата седмица от Федерацията на потребителите заявиха, че ще протестната акция ще се провежда всеки четвъртък. 

След първия бойкот организаторите на акцията направиха равносметка. Те са категорични, че по-ниският с около 30% оборот на магазините в деня на бойкота е показателен за гражданското недоволство към високите цени на стоките.

В деня на втората акция репортер на БЛИЦ видя каква е ситуацията в някои от големите супермаркети в София

В часовете до обяд някои от най-оборотните обекти на ключови места в центъра на столицата останаха почти празни. 

Не се забелязваха клиенти дори около стоките с обявени промоции. 

Припомняме, че подобна беше ситуацията и на 13 февруари, като в следобедните часове се забеляза известно раздвижване в някои магазини в страната. 

В крайна сметка намаление на потреблението в тези дни действително имаше, но дали това ще доведе до по-дълготраен ефект върху цените още не е ясно. 

(Снимки: Георги КОЛЕВ, БЛИЦ)

ОЧАКВАЙТЕ ПОДРОБНОСТИ В БЛИЦ!