Голяма българска банка предупреждава за технически проблем с част от електронните си услуги. KBC банк, която вече е част от семейството на Обединена българска банка (ОББ) изпрати съобщение до потребителите.

От институцията призовават клиентите си да проверят актуалния статус на преводите си от последните 24 часа. Те се извиняват за причиненото неудобство. 

Ето какво точно гласи официалното съобщение от банката:

"Уважаеми клиенти, Поради технически проблем, свързан с изпращането на SMS за оторизиране на трансакции е възможно ваши преводи, наредени през КБС Онлайн България или КБС Мобайл България на 02.10.2023 да не са изпълнени.

Моля, проверете актуален статус в меню Преводи-Архив и при необходимост ги изпратете отново. Молим да ни извините за причиненото неудобство! С уважение, ОББ АД."

 

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук