Инвестбанк провежда дарителска кампания в подкрепа на родното
С всяка трансакция с кредитна карта на банката се отделят средства за българските традиции
Инвестбанк стартира нова социално-отговорна кампания „Подкрепяме родното“. Кампанията е част от проекта на банката „Покрай модерните амбиции да не забравяме българските традиции!“. От 20 септември 2018 г. с всяка трансакция чрез кредитна карта на Инвестбанк (на физически и виртуален POS терминал при търговец), се даряват по 20 стотинки. Избраната кауза е в подкрепа на българските традиции, като събраните средства са предназначени за Националното училище по фолклорни изкуства в Широка лъка (НУФИ).
„Подкрепяме родното“ е много повече от социално-отговорна кампания. Това е лична и много специална мисия за Инвестбанк, чрез която се предава ключово послание към обществото. Банката развива каузата си в подкрепа на българските традиции, като реализира интересни и атрактивни проекти – най-напред централната сграда на Инвестбанк беше украсена със стилизирани традиционни български шевици. „Кампанията е вдъхновена от младите хора и желанието ни те да познават и обичат българските традиции, именно затова решихме след красивата фасада да създадем нещо модерно, което носи силен емоционален заряд - организирахме флашмоб с участието на 101 Каба гайди – искахме жителите и гостите на столицата да усетят могъществото и магнетизма на българския фолклор и смятам, че успяхме.“ сподели г-жа Весела Джиджева, Член на Управителния съвет и Изпълнителен директор на банката. „Продължаваме да работим по нови идеи в тази посока“, допълни тя.
Инициативата банката да дарява при всяка трансакция на физически и виртуален POS терминал при търговец с кредитните карти е замислена така, че да достигне до най-много клиенти, желаещи да се включат. Всеки притежател на кредитна карта от Инвестбанк може да участва, извършвайки плащане с нея, в страната и чужбина. Така той става част от доброто дело, благодарение на кампанията на банката. Средствата се набират активно до 31 октомври включително.
Последвайте ни