Венелина Гочева събрира най-добър урожай от изборите засега. Вестниците "Труд" и "24 часа", на които тя официално е собственик, са лидери по най-много събрани пари за предизборна реклама за парламентарните избори и изпреварват дори големите телевизии Би Ти Ви и Нова ТВ, сочи анализът на Института за развитие на публичната среда на Антоанета Цонева, цитиран от OFFnews.
Данните са към 10 септември и са твърде предварителни, защото точно сега тече процесът на сключване и обявяване на договорите.<br /> <br /> Преднината на бившите ВАЦ-ове идва най-вече заради огромен договор,сключен с БСП - за 166 666,66 лева без ДДС. Благодарение на него &quot;Труд&quot; (с гл. редактор Петьо Блъсков) и &quot;24 часа&quot; събират общо 318 279 лева без ДДС.<br /> <br /> Втори са bTV с 295 551 лв., а трети - Нова ТВ с 226 075 лв.<br /> <br /> Най-големият рекламодател е БСП. До момента Столетницата е сключила договори за 430 286 лв. Следват &quot;България без цензура&quot; - 262 107 лв. и ДПС - 193 451 лв.<br /> <br /> Общата стойност на всички сключени договори до момента е 1 230 604 лв.<br /> <br /> В следващите дни сумата вероятно ще нарастне няколко пъти, защото много от партиите все още не са финализирали договорите.<br /> <br /> Още за това кои медии са спазили закона и са обявили тарифите си и сключените договори, както изисква Изборният кодекс, можете да намерите в сайта &quot;Отворен парламент&quot;. Там е публикувани и интерактивна графика, която показват коя партия колко е дала на всяка медия.<br /> <br />