Пощенска банка и ЕОS Матрикс България сключиха сделка за портфейл с фирмени кредити
Сделката е приключена в резултат на преговори между Eurobank Group и няколко международни компании, специализирани в управление на дългове, сред които е избрана EOS Матрикс. Като дъщерно дружество на немската EOS Group, компанията-купувач се ръководи от установените международни стандарти и най-добри практики в областта на управлението на вземания и комуникацията с потребители. Така клиентите на Пощенска банка ще продължат да бъдат обслужвани със същия професионализъм и качество от новия кредитор, както до момента – едно от най-важните условия, които банката е търсила от купувача на портфейла от фирмени кредити. Независимо от юридическата смяна на името на кредитора в договора, клиентите продължават, както и досега, да получават същите услуги при същите условия.
Пощенска банка има изключително високи стандарти за обслужване на индивидуални клиенти и предлага персонален подход и внимание към всеки един от тях, което ще бъде запазено и след сделката.
При въпроси всеки може да се обърне за повече информация към експерт в широката клонова мрежа на банката или да се обади на горещата телефонна линия 0 700 18 555, която е на разположение на клиентите 24 часа, 7 дни в седмицата.
Значителният опит и професионалните стандарти, към които се придържат специалистите на EOS Матрикс при обслужване на потребителите, и вниманието, с което разглеждат всеки индивидуален случай, са предимствата, които определят водещото място на компанията в сектора. Клиентите на Пощенска банка могат да се свързват с експертите на EOS Матрикс на телефон 02/976 08 78 или имейл [email protected].
Последвайте ни