Пощенска банка, част от Eurobank Group, и ЕОS Матрикс България, подразделение на една от водещите международни компании за управление на дългове EOS Group, сключиха споразумение за продажба на портфейл от фирмени кредити. След финализирането на сделката EОS Матрикс поема управлението на общ дълг от над 350 млн. евро.

Сделката е приключена в резултат на преговори между Eurobank Group и няколко международни компании, специализирани в управление на дългове, сред които е избрана EOS Матрикс. Като дъщерно дружество на немската EOS Group, компанията-купувач се ръководи от установените международни стандарти и най-добри практики в областта на управлението на вземания и комуникацията с потребители. Така клиентите на Пощенска банка ще продължат да бъдат обслужвани със същия професионализъм и качество от новия кредитор, както до момента – едно от най-важните условия, които банката е търсила от купувача на портфейла от фирмени кредити. Независимо от юридическата смяна на името на кредитора в договора, клиентите продължават, както и досега, да получават същите услуги при същите условия.

Пощенска банка има изключително високи стандарти за обслужване на индивидуални клиенти и предлага персонален подход и внимание към всеки един от тях, което ще бъде запазено и след сделката.

При въпроси всеки може да се обърне за повече информация към експерт в широката клонова мрежа на банката или да се обади на горещата телефонна линия 0 700 18 555, която е на разположение на клиентите 24 часа, 7 дни в седмицата.

Значителният опит и професионалните стандарти, към които се придържат специалистите на EOS Матрикс при обслужване на потребителите, и вниманието, с което разглеждат всеки индивидуален случай, са предимствата, които определят водещото място на компанията в сектора. Клиентите на Пощенска банка могат да се свързват с експертите на EOS Матрикс на телефон 02/976 08 78 или имейл [email protected].