Водещата алкохолна напитка „Пещерска“ грабна приза „любима марка ракия“. Тя спечели най-много потребителски вот в гласуването в рамките на конкурса „Златната изба“.

В категорията бяха номинирани общо 48 родни ракии. „Пещерска“ е най-разпознаваемата родна марка в този сегмент и водеща по продажби. Любопитна подробност е, че рецептата остава непроменена през годините като се селектират само най-доброто грозде. Това е и първата регионална напитка, наложила се в национален мащаб с оригинална рекламна кампания и търговска сила.



Компанията производител VP Brands International е осигурил затворен цикъл на производство. Разполага с близо 20 000 дка собствени лозови масиви, което позволява стриктен контрол на качеството на гроздето още на лозето. В модерната производствена база в Пещера са внедрени най-високотехнологичните стандарти за контрол на качеството, за да се гарантира истинския вкус и „мека топлина“ на „Пещерска“.

Конкурсът „Златната изба“ се провежда за четвърти път. Той се организира от сайта exporter.bg под патронажа на Министерство на икономиката. Категорията ракия за първа година е включена като естествена и неделима част от производството на родните изби.

Според заместник-министъра на икономика Лъчезар Борисов фирмите в този бранш са тези, които допринасят за износа на България и гарантират стабилността на икономиката. Целта на конкурса е да се популяризират модерните производители на България.
„От името на целия екип, който стои зад „Пещерска“, искаме да благодарим за това отличие. То е резултат на много усилия, труд, професионализъм и постоянни инвестиции. Наградата е висока оценка, че сме си свършили работата добре.“, споделиха от VP Brands International след награждаването.