Превозвачите пратиха хабер на Борисов преди срещата му с Еманюел Макрон, искат от премиера...
„Последните законодателни промени в Република Франция и последвалите предложения за промяна на общоевропейското законодателство, анонсирани като противодействие на социалния дъмпинг, представляват механизъм, с които се упражнява нелоялна конкуренция с транспортните фирми и категорично противоречат на правото на ЕС, в това число на директивите, сочени за основание за тези промени“, заяви председателят на Съюза на международните превозвачи Ангел Траков. По неговите думи, автомобилният сектор е в криза заради силните удари, насочени по българските фирми, упражняващи дейност по международен автомобилен превоз на стоки.
Рестриктивните мерки срещу българските превозвачи, предприети на национално ниво в така наречените „големи” държави членки, се пренасят и на общоевропейско ниво. Недостатъците в правната рамка дават възможност за нарушаване на основни права и свободи, заложени в Договора за функциониране на Европейския съюз, а именно предоставените в него свобода на предоставяне на услуги и свобода на движение, се казва в писмото на превозвачите.
Те посочват, че по този начин се отнема конкурентното предимство не само на българските превозвачи, но и на всички останали от Централна и Източна Европа, което според думите на Траков в никакъв случай не би могло да бъде счетено справедливо, ефикасно и социално отговорно намерение за регулиране на правната рамка от страна на Комисията. Значителна част от БВП се формира именно от транспортния сектор. Съюзът на международните превозвачи настоява на предстоящата среща с френския президент да се представи с достатъчна категоричност въпроса, свързан със социалните правила на ЕС в сектора на автомобилния транспорт и спешно да се обърне внимание на правната рамка, заложена в Директива 2006/22/ЕО в сектора на автомобилния транспорт.
Законодателното предложение на Европейската комисия, продиктувано от желанието на Франция да ограничи българските превозвачи от достъп до общоевропейския пазар, според него прекрачва така наречените „червени линии”, тъй като никой не отчита факта, че разпоредбите за командироване и административните изискания не съответстват на изключително мобилното естество на работа на водачите в международния автомобилен транспорт. „Сега е моментът правителството да защити българския транспортен бизнес”, коментира председателят на Съюза на международните превозвачи Ангел Траков. Несправедливите социални и пазарни правила в отделните държави членки се пренасят и на общоевропейско ниво. Те образуват правна рамка, която нито е всеобхватна, нито е съгласувана с всички държави, членуващи в съюза.
Това води до създаване на несправедлив, небезопасен и социално неустойчив сектор на автомобилния транспорт. Именно това е и главната цел да бъде създаден дисбаланс между Изтока и Запада на ЕС, който в крайна сметка цели унищожаването на българския превозвач. Социалният стълб на т.нар „Автомобилен пакет” е обект на бурни дискусии в Европа, предвид целите на отделни държави членки като Франция, Германия и Австрия. В Съюза на международните превозвачи членуват над 380 транспортни фирми, упражняващи дейност по международен автомобилен превоз на товари на територията на Европейския съюз. То е и най-голямото в страната. Разпознато е и на европейско ниво.
Търговските дружества, членуващи в съюза, са обединили усилия да защитават правата и законните интереси на фирмите в сектора. Членовете на съюза осигуряват над 10 000 работни места, като над 8000 от тях са позиция шофьор, товарен автомобил /международни превози/. По официални данни на Националния статистически институт в страната наети на същата длъжност има още 51 668 заети лица.
Последвайте ни
Нали си "велик"! Ха сега опъни младото педерастче и извоювай достойни права за българите (не само за превозвачите)! Дано не се подложиш... както винаги до сега!
А не е ли по- лесно да вдигнат заплатите до близки нива ???
Хабер на Борисов преди срещата му с Еманюел Макарон - РАЗКАРАЙ СЕ КРАТУН ПРОСТ в дън земя. Щял да купува БМПта тиквунестия и катери - КЪДЕ НИ Е КОРАБОСТРОИТЕЛНИЦАТА и ВМЗ-СОПОТ пудел педалски или нямат време от щото клепат пушкала за ИДИЛ ?
Боко- Здрасти Макароне, здрасти началник. Макарон - Здрасти проста тикво. Боко- Началник ти що си се оженил за баба? Макарон- Баба баба ама ако те стисне между краката ще ти счупи гръбнака. Ми тука в България що говорите на македонски? Боко- Щото сме прости. Еди народ, който ме е избрал за премиер къв искаш да е.
та за превозвачите...... амииии... превозвачите да го духат
МРЕТЕ МАМА ВИ ГРОБАРСКА БАНДИТСКА.
Този шибаняк,безгръбначния,ли ще ви защити?Този ,дето обезкости България,Тиквун Свинята Тенисиста.....Гуууд лак.
Черният мангал със сините венци изживяващ се като министър , да не би да не знае за проблемите на превозвачите . На тая среща ще се дискутира точно прецакването на малките страни с надути премиери и президенти !
НА ТОЯ ТРАКОВ СИНА МУ УБИ С ДЖИПА ТРИМА В ПЛОВДИВ . МАЙ ДАЖЕ ВЕЧЕ НЕ Е В ЗАТВОРА ПИЯНОТО БАНДИТЧЕ.
МРЕТЕ МАМА ВИ ТИРАДЖИЙСКА БАНДИТСКА.
МРЕТЕ МАМА ВИ ГРОБАРСКА БАНДИТСКА.
Де що има превозвач е контрабандист и разбойник. Да ги мачкат нормалните държави.
Заради тия превозвачи, които спъваха въвеждането на тол системата, държавата загуби милиарди, време е да бъдат наказани, тия не мислят за държавата, само за собствените търбуси.
От цялото каканижене,и миш- маш словосъчетания,подразбиране едно. Нещо не ви изнася налагане на адекватна заплата,и съответно начислените осигуровки. Преди години,лягахте и ставахте със мантрата" Членство в ЕС". Защото по типично нашенски модел, търсите Голямата Далавера. И началото успяхте. Няколко ТИР- а , огромен избор от подготвени водачи, останали трайно безработни,- и ето те Международен превозвач.След закриването и унищожаването на държавната ТП" Международни превози- СОМАТ. Мегасистема,която по прецизност на доставки, коректност, автомобилен парк, нямаше аналог.Държавата печелеше милиарди долари.Това транспортно обединение, беше номер Едно в цяла Европа, Азия и Африка. Затова и Вили Бетц стана основен партньор на България, Ние нямахме празен курс. Българите имаха славата на най-подготвените ТИР аджии в Европа. Доставка не до ден,а до фиксиран час. Сега явно ви се разваля десетилетната далавера. Първо: Професионалиста ви отсвири,и сега бачка в Испания, Германия, Португалия, Холандия,дори Канада и щатите.За два-три пъти по висока заплата и съответно осигуряване,което след време,ще му осигури достойна пенсия и старини.Тука ваши колеги се пъчат и лаят по ТВ-- Нямаме кадри! АЗ Предлагам,по цели Три хиляди лева!? ТОВА СА 1500 ЕВРО БЕ,РАПОН? Без почивка, да спи в камиона, със седмици.И от там икономисвате.Да не се минете.Няма двойна езда, няма сменник,както беше при бай Тошо. Духайте таратора- да изстине.Всичките лакоми г/ зове,отвсички браншове и производство,ще фалирате бавно и мъчително.Но задължително! ЛАКОМ ГЪЗ,ГЛАВА ЗАТРИВА!