Проверете сметките си, банкомати дърпат двойно от карти на голяма наша банка
Проблемът се изразява в дублиране на трансакциите, при което от картовите сметки на клиентите се отчитат двойни суми
Банка ДСК уведоми своите клиенти за възникнал технически проблем при използването на карти, издадени от финансовата институция, на терминални устройства ПОС и банкомати (АТМ) на Пощенска банка, пише dunavmost.cоm.
Проблемът се изразява в дублиране на трансакциите, при което от картовите сметки на клиентите се отчитат двойни суми.
Конкретен случай на засегнат клиент
Мариела Новакова сподели пред "Труд":
"Бях на преглед в частна болница, назначиха ми специфични изследвания. Вместо 215 лева, получих известие в онлайн банкирането, че са ми дръпнати 430 лева. Притесних се и звъннах в банката, но от там ме увериха, че парите ще бъдат възстановени възможно най-бързо".
Ето и официална позиция на Банка ДСК:
"Уважаеми клиенти, бихме искали да Ви информираме, че поради проблем с обработката на операции, направени на ПОС терминали и банкомати на Пощенска банка с карти, издадени от Банка ДСК, е възможно същите да са отчетени двойно.
Екипите на Пощенска банка работят приоритетно за отстраняване на проблема, след което Вашите средства ще бъдат възстановени коректно и в най-кратък срок. Ще ви информираме своевременно при промени тук.
С уважение, екипът на Банка ДСК".
Последвайте ни
2 Коментара: