Първият ден на търговците в еMAG в България: Превръщаме трудностите във възможности
Специалното събитие на онлайн ритейлъра се организира в помощ на компаниите, желаещи за се присъедият и да правят успешен бизнес на пазара на електронна търговия
България е първият пазар след Румъния, на който започва да функционира платформата eMAG Marketplace и това доверие се оказва заслужено: днес 4400 търговци предлагат над 1 милион активни продукта на българския Marketplace на eMAG. Само за последната година той е нараснал с 28%, а тази се очаква увеличение с 39%, като целта е за 5500 търговци на платформата до края на фискалната година.
Денят на търговците в eMAG се проведе чрез виртуална платформа, като в него участваха членове на българския Marketplace на компанията, представляващи 50% от общия месечен брутен обем на търговията на платформата.
Със специално приветствие към тях се обърна изпълнителният директор на eMAG Юлиян Станчиу, който сподели своята визия: „Пред себе си имаме огромна възможност, тъй като цялата търговия се насочва към онлайн средата. eMAG се трансформира в търговска инфраструктура; ще имаме нови услуги за клиентите във връзка с обслужването, цените, доставката и улесняване на пазаруването. Пожелавам ви заедно да се разрастваме и да използваме всички възможности, стоящи пред нас.”
Андрей Попеску, директор на eMAG България, обяви, че активната клиентска база на eMAG е 658 000 към края на месец юни, миналата година NPS (Net Promoter Score – показател, индикиращ доколко клиентите биха препоръчали на други хора ползваните от тях услуги на компанията) нараства с 10%, а основен фокус на eMAG остава удовлетвореността на клиентите.
Валентин Кунторов, директор на eMAG Markeplace България, заяви, че делът на продажбите на платформата продължава стабилния си растеж – 29% от общите продажби и 49% от общия брой продадени продукти през 2019 г., като 41% от активните търговци предлагат опции за картови плащания.
Специални гости на Деня на търговците в eMAG бяха Стефан Хейни, един от създателите на Amazon Marketplace и бивш топ мениджър на компанията; Джъстин Фрейзър, ръководител продажби на VISA Direct в Европа; и Жанет Найденова, председател на Българската е-комерс асоциация.
eMAG обявиха и някои бъдещи стъпки, част от стратегията и усилията на компанията да предлага на партньорите на техния Marketplace възможности за растеж на продажбите чрез трафик, но също така и чрез обучение и подкрепа за развитие.
Сред основните нови проекти са: eMAG Academy – с видеоуроци, инструкции за функционалността на платформата, новини и други подходящи материали за Marketplace търговците; интеграция на куриерите – позволяваща на клиентите да проследяват своите поръчки, автоматизирайки и ускорявайки процеса на доставка с повече опции; мобилно приложение за eMAG Marketplace търговци; и eMAG реклами, което ще даде възможност на продавачите да промотират своите продукти в платформата. Беше обявено също, че подготовката за Черния петък 2020, най-голямото събитие в продажбите за годината, вече е започнала.
Първият Ден на търговците в eMAG показа необходимостта от подобни събития и тяхното значение за общността на електронната търговия. eMAG ще продължи с ангажимента си да съдейства на продавачите в тяхната Marketplace платформа и да им помага да се развиват в динамичната и от съществено значение за икономиката сфера на електронната търговия.
Последвайте ни